download automatisch ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.
I'm sorry I can't really read dutch.. A friend of mine translated what I posted. You have to run this program from the command line prompt. Go to start, run and type cmd. There write vroksub d:\videos nl
Was that your problem?

I'm sorry, i know how to get in to cmd and so but how further??? Mij video files are by the way not in a map called videos :S
The path is d:/Films and then all my files...

so if you could give me an example or something... cause i'm not used to work with cmd:confused:
 
But i don't really know how to use it :S

first: i downloaded your zipped files from your webblog.

I unzipped them to my desktop and there are 3files.

- 1 dll(i dont know what to do with that one)

- 1 readme file

- 1 exe file where i clicked on to install i guess...

so I went to cmd and typed: vroksub d:\Films nl

does i have to put it al between brackets (") or what exactly
---
when i did it whitout brackets, the cmd gave me the error that that it doesn't recognised what it had to executed

when i did it with the brackets, it said it wasn't the right path???

I did a screenshot of it(but it's a dutch one)
my.php


http://img246.imageshack.us/img246/9834/cmdvroksubjj2.jpg
 
ok
do this:
unzip all files to c:\vroksub
go to cmd
type this:
c:
then this:
cd \vroksub
and last:
vroksub d:\films nl
 
Laatst bewerkt:
where exactly do i have to unzip those files to? yes on my c:/ drive but in program files,...?
and i have to make a map named vroksub then there?
 
where exactly do i have to unzip those files to? yes on my c:/ drive but in program files,...?
and i have to make a map named vroksub then there?

Nee gewoon in c: zoals hij zegt.
Maak je een map, dan moet je telkens intypen c:\[map]\vroksub anders wordt vroksub niet gevonden.
Je kunt dat cmd ook weglaten en gelijk in uitvoeren het commando vroksub intypen.
Kom je in het zelfde zwarte schermpje.
Overigens veronderstel ik dat u het msdos tijdperk niet hebt doorlopen.

Zoals u ziet ik volg het wel, maar eigenlijk heb ik geen belangstelling meer,
want dergelijke commando's vind ik doen een afbreuk aan Windows.
Immers met Windows kwam de grote doorbraak van de personal computer.
Onder MSDos was dit nooit gelukt.
 
Make a directory vroksub on c:\ root folder
Unzip the files to c:\vroksub
and do the rest..
 
@boekanier: Ik heb idd het msdos tijdperk niet doorlopen :p ik ben dan ook nog maar 16 en wat de eerste pc voor mij was stond 2000op of millenium maar door veel problemen is het dan toch nog 98 geworden:p dus nee idd geen dos voor mij ookal zou ik het wel willen kunnen hoor...

-----
I unzipped the files to the map "vroksub" and now in that map on c:\vroksub there are 3files in it...
i started cmd. typed everything in there like you said i guess and my vroksub found 148movie files... but i don't see that anything else happend. i can't see any subtitels in the path d:\films :s
I will add a screenshot again:http://img261.imageshack.us/my.php?image=cmdvroksub2kr5.jpg

but i think i did something not right again :p
 
No you haven't done anything wrong. Apparently opensubtitles.org doesn't have any of your files mapped to a subtitle. Do any other subtitle downloader like subdownloader find any subtitles for your movies?
 
I don't have the program subdownloader... i try'd to download it but every once I try it sais that it can't find the website i have to download the file from.

I normally download my subtitels from these sites: *KNIP* (only dutch subs)

and this one: *KNIP* (here you can find a lot of english and dutch subtitles
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@boekanier: Ik heb idd het msdos tijdperk niet doorlopen :p ik ben dan ook nog maar 16 en wat de eerste pc voor mij was stond 2000op of millenium maar door veel problemen is het dan toch nog 98 geworden:p dus nee idd geen dos voor mij ook al zou ik het wel willen kunnen hoor...

ik was in de veronderstelling dat <senior member> iets met de leeftijd te maken had, dus niet. Jij bent een Wizkid.
Overigens Windows XP is niet meer gebaseerd op DOS, ik zou me er dus maar niet te veel in verdiepen.
Als ik jou was, dan zou ik, indien even mogelijk, 98 wel vervangen door XP.

Heb jij 148 films in jouw map staan?
Ik zou kierewiet raken als ik daar in 1x allemaal sub voor zou binnen krijgen, die dan
ook nog xxxxxx.rar of zip als naam hebben.

Als ter controle <subdownloader> niet lukt, probeer het dan eens met <subcrawler>.
Dan wordt het wel duidelijk of je allemaal van vreemde films hebt waarvoor geen sub
bestaat.:D
 
Mijn laptop draait op vista :p
maar ik heb echt geen zin om de dos codes te leren om dan trg te gaan naar 98 hoor :shocked: :D(jah wrm ik senior member ben weet ik ook niet hoor :p ik ben max 2 weken aangemeld op dit forum :p, ik d8 ook altijd senior member=vrij oude mensen maar ik heb t dus fout :rolleyes: :D)

ik heb idd op mijn d-schijf zo'n 148 films staan en allemaal nog vrij bekende hoor :p Ik heb zelden een probleem dat ik daarvoor geen onderitels vind :D Ik zal het zo zeggen ik heb eig nog veel meer films op mijn externe harde schijf en neem dat ik dan zo ongeveer 450films heb... :)
Ik heb subdownloader nu kunnen downloaden door mijn firewall uit te zetten... maar ik denk dat ik mij eerst zal moeten aanmelden op opensubtitels.org maar hier heb ik wat problemen mee... ik heb een account, geactiveerd, maar hij werkt niet dus ;)

by the way: voor filmen zoals: the grudge, shrek the third , rush hour 1;2,... zijn er toch echt wel ondertitels hoor :thumb:
 
Mijn laptop draait op vista :p
maar ik heb echt geen zin om de dos codes te leren om dan trg te gaan naar 98 hoor :shocked: :D(jah wrm ik senior member ben weet ik ook niet hoor :p ik ben max 2 weken aangemeld op dit forum :p, ik d8 ook altijd senior member=vrij oude mensen maar ik heb t dus fout :rolleyes: :D)

ik heb idd op mijn d-schijf zo'n 148 films staan en allemaal nog vrij bekende hoor :p Ik heb zelden een probleem dat ik daarvoor geen onderitels vind :D Ik zal het zo zeggen ik heb eig nog veel meer films op mijn externe harde schijf en neem dat ik dan zo ongeveer 450films heb... :)
Ik heb subdownloader nu kunnen downloaden door mijn firewall uit te zetten... maar ik denk dat ik mij eerst zal moeten aanmelden op opensubtitels.org maar hier heb ik wat problemen mee... ik heb een account, geactiveerd, maar hij werkt niet dus ;)

by the way: voor filmen zoals: the grudge, shrek the third , rush hour 1;2,... zijn er toch echt wel ondertitels hoor :thumb:

Ik blijf bij XP dus de kans bestaat dat er OS afwijkingen kunnen zijn,
Mag ik vragen waar jij die films vandaan haalt?
Als wel oude senior gaat mijn belangstelling uit naar:

Westerns, Piraten, Ridders, Avontuur, Fantasy (als bv. Willow, dus niet futuristisch).

Ik heb net the Last Legion gekeken:thumb: en ben nu door mijn avi films heen en al een tijdje op zoek naar Arabian Nights versie 2000.
Charly Chan films vind ik ook leuk, maar ik heb (gezien mijn leeftijd) al veel gezien en
neem ook nog op met een paar vcr's, mijn genre veel op BBC en ARD/ZDF.

Mocht je iets voor me kunnen betekenen, dan zou je me een privé bericht kunnen zenden
Mijn dank bij voorbaat.
 
ja ik weet niet voor welke os die ondertitel zoekprogramma's gemaakt zijn maar subdownloader was ook gemaakt voor vista dus...
maar ja ik had ook liever bij xp gebleven als vista niet standaart op mijn nieuwe laptop staond hé :p
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik niet één van je films ken :S :p en ik wil je helpen door te zeggen waar ik mijn films vandaan haal maar wanneer ik je een PM wilde sturen kreeg ik de melding dat alleen verenigingsleden en donateurs dat kunnen...
dus ja ik weet niet hoe ik dit anders moet oplossen want links enzo mag je normaal niet leggen en dan ge ik helemaal oftopic :D
probeer jij anders eens of je geen PM naar mij kan sturen om te zien dat het niet gewoon aan mijn account ligt
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eigenlijk toegeven dat ik niet één van je films ken :S :p en ik wil je helpen door te zeggen waar ik mijn films vandaan haal maar wanneer ik je een PM wilde sturen kreeg ik de melding dat alleen verenigingsleden en donateurs dat kunnen...
dus ja ik weet niet hoe ik dit anders moet oplossen want links enzo mag je normaal niet leggen en dan ge ik helemaal oftopic :D
probeer jij anders eens of je geen PM naar mij kan sturen om te zien dat het niet gewoon aan mijn account ligt

Nu dat is aardig van je en omdat ik ook geen PM kan zenden, geef ik hierbij mijn
gmailadres *KNIP*

Overigens ik houd van alle goede films van welke genre ook, horror uitgezonderd.
Dus ook komedies, drama, actie, oorlog, roept u maar.

Ik heb vorige week nog een film gekeken die ik al 2x gezien had, maar nu op dvd en wel Cherry 2000.
Jammer dat de meeste avi's geen surround geluid hebben, want juist een goed geluid
vindt ik een pluspunt van dvd. Dolby Prologic II maakt er wel iets van, maar is toch maar
een flauw surrogaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.......... en ik wil je helpen door te zeggen waar ik mijn films vandaan haal maar wanneer ik je een PM wilde sturen kreeg ik de melding dat alleen verenigingsleden en donateurs dat kunnen...
dus ja ik weet niet hoe ik dit anders moet oplossen want links enzo mag je normaal niet leggen en dan ge ik helemaal oftopic :D
probeer jij anders eens of je geen PM naar mij kan sturen om te zien dat het niet gewoon aan mijn account ligt

Ik gaf je op 4 april mijn e-mail adres, *KNIP*, maar kreeg nog niets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja sorry boekanier.
Ik zal dit zo spoedig mogenlijk doen maar ik heb problemen met mijn vista te herinstalleren en zit nu met een tussenoplossing op linux te werken.
 
1. We zijn een Nederlands forum, graag in het Nederlands blijven posten..
2. Het plaatsen van links naar sites met ondertitels is niet toegestaan. (alle links zijn nu verwijderd)
3. E-mail adres ook verwijderd. Via het profiel kun je iemand ook mailen.
 
Laatst bewerkt:
het spijt mij dan boekanier maar ik had je email nog niet genoteerd ofzo...
maar er zijn hier inderdaad bepaalde regels op dit forum en jah geen links dus :confused:
 
het spijt mij dan boekanier maar ik had je email nog niet genoteerd ofzo...
maar er zijn hier inderdaad bepaalde regels op dit forum en jah geen links dus :confused:

Je kunt me dus via het forum mailen, linker muisknop klikken op boekanier - optie
e-mail zenden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan