Download ERROR...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raraholland

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Hallo weer daar,

Ik had inderdaad bij een eerdere vraag een Hijackthis LOG bijgevoegd en zodoende werd mijn vraag als zijnde beantwoord beschouwd....Dus nogmaals, zonder log...

Ik heb een probleem met een download via een game site http://dffavs.dfbarracks.com/
Als ik de betreffende optie aanklik om te downloaden komt er een venster met de Errormelding; "the file you requested is already in your list, if you want to download it again, please remove it from the list first"...

Welnu, ik kan betreffende programma nergens vinden om te verwijderen daar ik het weken geleden eerder al middels uninstall had verwijderd en het dus compleet verdwenen zou moeten zijn?

Ook had ik hetzelfde met downloaden van Imesh Lite, ik klik het aan om te downloaden, het download, ik installeer en bij het installeren gaat iets fout...het werkt niet. Ik UNINSTALL het eerder geinstalleerde Imesh Lite en doe een nieuwe poging om het te downloaden maar dan komt dit venster weer met de ERRORmelding als boven..."the file you requested is already on your list, if you want to download again, please remove it from your list first"...
Op een of andere manier " ZIET" de download dat het nog aanwezig is terwijl ik het heb verwijderd middels UNINSTALL van het programma zelf...!??

Graag advies...

Groet, Ruud.

In de directerie waar je programmas naar toe download, ook daar verwijderen

Hi there,

Dat heb ik gedaan... en met [zoeken] naar bestanden/mappen via [Start] wordt ook niets meer gevonden. De downloadmap is ook leeg/niet meer aanwezig...Vreemd hè?

Er zal nog wel een verwijzing staan in het register vermoed ik.

Ik heb ook het programma "Reg Cleaner" uit vnu.net gedownload en gebruikt om e.e.a. te cleanen maar ook dit bracht niet de oplossing...Ik krijg nog steeds die error melding bij poging tot download via http://dffavsdfbarracks.com/index.php?pageid=5 van het beoogde programma [DF Favorites (Full)version 3.1.6.5000]
Dit programma is een "Cheat Blocker" voor het spel Delta Force2 en een must om online te gamen in Servers die dit vereisen. (mijn zoon speelde dit spel maar kan dit nu niet meer...)
Kan het zijn dat dit programma intergreert met het eigenlijke spel zodat het wordt herkend als zijnde aanwezig?
Mogelijk is er iemand die dit programma wil downloaden en dan eventueel te wissen files aan mij doorgeeft?
Dank!

Groet,Ruud.

P.S. Imesh Lite blijkt nu geheel verdwenen dus dat lijkt goed gegaan te zijn...

Geachte mumzel,

Hier is niets illegaals aan...het is zelfs een "Cheat BLOCKER" hetgeen betekent dat iemand het spel alleen mag spelen als deze download aanwezig is om te VOORKOMEN dat men zou KUNNEN cheaten... Niet erg zorgvuldig in uw commentaar! Jammer.

Het zij u vergeven indien een mogelijke oplossing aangegeven wordt...:(
Groet, Ruud.

Cheaten is vals spelen..... ik had het over werken met gekopieerde spellen. Sorry als ik het fout had.

mumzel,
Het betreft hier een volkomen legaal aangekocht spel Delta Force 2 en verschillende online servers via Novalogic/ Nova World vereisen deze BLOCKER om te kunnen deelnemen...vandaar de gewenste doch vooralsnog niet verkregen download...
Suggesties?

Groet, Ruud.

Nee eigelijk niet:) Ik verplaatst de vraag naar de juiste sektie en hoop dat ze je daar verder kunnen helpen :)

mumzel,
Niet om het een of ander maar het betreft hier zeker geen spelletje dat niet wil werken (want het werkt WEL)en het bericht zou dan mijns inziens niet in een spelletjes sectie geplaatst moeten worden!??
Zoals duidelijk omschreven in het oorspronkelijke bericht gaat het hier om een PROBLEEM met downloaden van SOFTWARE...niet meer en niet minder.
Waar het gedownloade dan ook voor gebruikt zou worden is in deze NIET relevant.

Groet,Ruud.

Je mag ook iets vriendelijker in je antwoorden zijn, ik probeer je enkel te helpen je probleem zo snel mogelijk op te lossen,
dat is waarom je hier je vraag stelt.

dus.
geef even duidelijke informatie,
waar krijg je die foutmelding, als je probeert te downloaden in internet explorer? gebruik je een bepaalde download tool?

mumzel,

Ik wil en denk zeker niet onvriendelijk te zijn in mijn bewoordingen...ik probeer alleen maar zo duidelijk mogelijk te zijn...

Mijn probleem is de specifieke download via http://dffavs.dfbarracks.com/index.php?pageid=5 en betreft dan DF Favorites(full) version 3.1.6.5000.

Als ik hier op [download] klik krijg ik het error venstertje dat zegt dat het programma al op de computer aanwezig is. Dit programma nu, IS niet meer aanwezig daar ik het een poosje geleden middels uninstall verwijderde, de downloadmap heb verwijderd en een reg.clean heb uitgevoerd. Desondanks lukt het niet om het nu weer te downloaden dus zullen er ongetwijfeld nog sporen aanwezig zijn...De vraag is alleen waar en...hoe te vinden.

Groet, Ruud.
Enig andere download is vooralsnog geen probleem, ik kan naar elke download site en een programma downloaden, krijg geen foutmeldingen dan.

Volgens mij simpel op te lossen:

Download het volgende programma:
firefox

installeer dit en probeer in dit programma opnieuw om je bestand te downloaden.
Het zal dan normaal gesproken gewoon werken.
Na het downloaden heb je ook meteen een goedwerkende browser ipv explorer.

Ik vind overigens de reactie van mumzel zeer onvriendelijk en vooringenomen.

Geplaatst door Raraholland

Enig andere download is vooralsnog geen probleem, ik kan naar elke download site en een programma downloaden, krijg geen foutmeldingen dan.

Geplaatst door Raraholland

Ook had ik hetzelfde met downloaden van Imesh Lite, ik klik het aan om te downloaden, het download, ik installeer en bij het installeren gaat iets fout...het werkt niet. Ik UNINSTALL het eerder geinstalleerde Imesh Lite en doe een nieuwe poging om het te downloaden maar dan komt dit venster weer met de ERRORmelding als boven..."the file you requested is already on your list, if you want to download again, please remove it from your list first"...

gebruik je een downloadmanager? dowload accelerator of dergelijke?

als ik het download van die site krijg ik een standaard popup van internet explorer om de file te downloaden.
als je dan save kiest en het openent vanop de site, heb je dan die error? of meteen als je op download klikt?

ik vermoed namelijk dat hij een download accelerator heeft gebruikt, dan krijg je namelijk van dergelijke meldingen.

Gewoon een andere browser gebruiken en geen enkel probleem meer... kweet t voor 95% zeker.

misschien is meneer niet geholpen met een andere browser ;) een workaround is niet het probleem oplossen :p

trouwens als het een download manager is dan heeft een andere browser ook geen nut...

maar goed... er is tot 3 keer toe een vermoeden geuit dat hij een download manager gebruikt... best even wachten op zijn antwoord ;)

Geplaatst door held
misschien is meneer niet geholpen met een andere browser ;) een workaround is niet het probleem oplossen :p

trouwens als het een download manager is dan heeft een andere browser ook geen nut...

maar goed... er is tot 3 keer toe een vermoeden geuit dat hij een download manager gebruikt... best even wachten op zijn antwoord ;)
Heb je dat wel eens getest, held?

Ik wel, en het is wel de oplossing.
Ik had namelijk ook een keer dat probleem, dankzij download-accelerator (die allang verwijderd was van het systeem)

Andere browsers werken weer op een andere manier dan explorer.

Zijn probleem was het downloaden van dat ene bestand. Voor de rest heeft hij geen probleem. Met mijn oplossing is dus zijn probleem opgelost.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Geplaatst door marsmannetje

Zijn probleem was het downloaden van dat ene bestand. Voor de rest heeft hij geen probleem.

blijkbaar wel... lees zijn eerste post maar ivm imesh

Geplaatst door marsmannetje

Met mijn oplossing is dus zijn probleem opgelost.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

met jou oplossing bestaat zijn probleem nog steeds... je omzeilt het alleen
je zou ook kunnen kijken welk download programma er gebruikt word en zodoende in die tool de settings controleren

niet vergeten dat niet iedereen happy is met firefox,
(ik wel hoor :p) maar sommige mensen hebben liever internet explorer. dus als we nu even wachten tot hij duidelijk antwoordt, dan kunnen we hem vast wel helpen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan