download folder blijft leeg na download met grabit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex vermeulen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
ik heb een aantal dingen gedownload met grabit. Wanneer deze klaar is vindt ik geen bestanden in mijn download folder. Wel staan er bestanden in de cache folder.

Wie heeft er tips hoe ik dit op kan lossen.

gebruik je Vista momenteel? Want ik heb hetzelfde probleem.

Ik kan niet via de download folder button in het programma bij mijn gedownloade spullen komen. Ook niet via de verkenner van vista. Als ik met de zoekfunctie zoek vindt hij ook niets.

Het rare is wel dat als ik quickpar open en dan programma's ga zoeken hierin dat ik WEL de folders kan vinden........

schiet mij maar lek, Heb alles geprobeerd met hidden files en folders....maar niets werkt. Aangegeven in grabit dat het naar een andere folder moet gaan als ik download, doet hij ook niet.

Grabit aantal keren opnieuw geinstalleerd ook dit leidt tot niets.....

hellup mij ook!!

Ik heb bijna hetzelfde probleem. Ik heb de cache-folder en download-folder verplaatst naar een andere partitie en sindsdien krijg ik niks binnen in de download-folder, maar staan er wel allemaal "bestanden", weet niet welke extensie, in de cache-folder. Maar nu heb ik met UUD32 windows die bestanden uit de cache folder kunnen omzetten naar de originele bestanden die ik heb gedownload.

Iemand een oplossing voor het cache-download-folder probleem?

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan