Download is traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruvaveau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
4
Ik heb hier ook sinds een week last van! Daarvoor ging het met Bittorrent/Utorrent zeer snel en sinds kort dus niet meer.
Op een andere locatie met een andere pc heb ik hetzelfde probleem. Ik heb al op internet zitten zoeken, maar port forwarding, enz. helpt niet.
Iemand enig idee?
 
Het is niet toegestaan jou probleem in iemand anders zijn topic aan de orde te stellen. Heb een eigen vraag voor je gemaakt.
 
Excuses! Ik dacht dat ik hetzelfde probleem had als de andere persoon en had mijn vraag daarom in dat topic gezet.
 
torrents is afhankelelijk van seeders enzo dus niks van te zeggen hoe snel dat kan
wil je op topsnelheid?? verdiep je dan in nieuws groepen
 
Het aantal seeders lijkt niet uit te maken. Ik heb het met verschillende torrents geprobeerd die veel en weinig seeders hadden.
Verder heb ik al een speedtest gedaan en daar uit bleek dat daar niks mis mee is. Programma's direct van een website downloaden gaat wel erg snel.

Ik vind het vreemd dat het vorige week nog wel snel ging en deze week niet meer!

Misschien dat de woningcorporatie het blokkeert of iets dergelijks?
 
Nee, het probleem zit hem in je Torrent programma.
Of je nu veel of weinig seeders hebt: als de seeder jouw download lagere prioriteit geeft, of slechts met 1 kb/s seed, dan gaat jouw download snelheid naar beneden.
Zoals vanschagen al zei: Wil je topsnelheid: Verdiep je dan eens in nieuwsgroepen.
 
Bedankt voor de reacties. Ik gebruik inmiddels Torrent2exe en downloaden gaat weer als vanouds!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan