Download links werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hertje

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Als ik op een download-linkje klik op internet, gaat mijn PC braaf downloaden. Het bestand wordt in een tijdelijke map (maar ik heb ook andere locaties geprobeerd) geplaatst. Nadat het downloaden is afgerond kan ik het bestand nergens meer vinden. Als ik tijdens het downloaden meekijk in de betreffende map, zie ik het bestand staan, maar als het downloaden is afgerond, verdwijnt het bestand.

Ik heb hier een spiksplinternieuwe ipod voor mij liggen, waarvoor ik itunes v7 nodig heb en nu heb ik v6, dus kan ik mijn ipod niet gebruiken. :(

Wie o wie kan mij helpen?

Even helemaal opnieuw. Maak een map D:\Download. Ga naar de Apple-site, vul je geldig emailadres in, klik op Gratis download iTunes v.7.0.2 en als het downloadvenster is geopend, klik je op Opslaan (of Safe as). Surf dan naar D:\Download en haal het vinkje weg voor de regel: Dit venster sluiten als de download voltooid is.

Zodra de download is afgerond, klik je op Nu uitvoeren (of Uitvoeren). De installatie begint, volg de aanwijzingen op het scherm.

NB: het is misschien handiger v.6 eerst te uninstallen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken :thumb:

Ik heb bovenstaande geprobeerd. Ik had zoiets ook al eerder geprobeerd. Als in meekijk in de map d:\download, verschijnt het bestand even in de betreffende map, maar verdwijnt gelijk weer.

Zou het een virus o.i.d. kunnen zijn?

Ik weet het niet. Begrijp ik het goed dat iTunes niet geinstalleerd is?
Wat ik nog zou kunnen bedenken: kijk eens in Systeembeheer, Lokale beveiliginginstellingen, Accounts, Status van het Administratoraccount, is dat Ingeschakeld?

volgens mij wel.

kan het kwaad om windows opnieuw te installeren over de windows heen die er al op staat?

a) een geldig email adres is niet verplicht zover ik weet om op te geven om itunes te kunnen downloaden
b) waarom niet direct openen selecteren ipv downloaden, als je een kabel/adsl verbinding hebt moet dat geen probleem zijn. zo omzeil je je probleem voor nu. het lost niets op uiteindelijk TENZIJ je het met andere downloads niet hebt en dus echt een probleem van de apple site is

Ik kan niets meer downloaden. Dus ligt niet aan Apple.

Hoe kan ik dan direct openen? Ik doe altijd: het linkje op internet gewoon aanklikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan