Download-manager: beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

babybox

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2004
Ik vroeg mij af of er verschil zit tussen de verschillende download-managers en in welke vorm: snelheid? maakt dat nog iets uit.

Welke download-manager gebruik je zelf?

Alvast dan hoor: babybox

LeechGet

Ik gebruik LeechGet 2004 1.1 en hij werkt prima
Hij is gewoon te vinden via google

gr's sjoerd:)

fresh download, werkt prima hier en is gratis

Download manager.

Hoi,

Werk al lang met Flashget , ook prima met Firefox!!

Groetjes,
Harry.

Re: Download manager.

Geplaatst door Harry Snor
Hoi,

Werk al lang met Flashget , ook prima met Firefox!!

Groetjes,
Harry.

ik heb nu al enige van die programma's geprobeerd: internet downloadmanager, leechget en nu flashget. deze lijkt mij het snelste te werken echter heb ik een aantal vragen c.q. prblemen.:

namelijk ik heb de standaard downloadmap veranderd naar bureablad (voor alle downloads dat is voor mij handiger) maar hij blijft de download's toch telkens plaatsen in de standaard downlaod-map.

ik zie geen percentage lopen van de download hoever deze is gevorderd, je krijgt ook geen waarschuwing wanneer de download is voltooid.

een andere vraag is: sommige sites laten niet toe dat je download met een download-manager, maar flashget geeft dit niet aan, en hoe kun je dan de download laten starten via internet explorer zelf, zoals bijvoorbeeld leechget het geval is.

Ik gebruik zelf FlashFXP, die vind ik zelf beter want daar kun je ftp's mee downloaden, complete site's downloaden en het werkt bijna zelfde als Download manager, ook gewoon de url intypen.

Geplaatst door martn
Ik gebruik zelf FlashFXP, die vind ik zelf beter want daar kun je ftp's mee downloaden, complete site's downloaden en het werkt bijna zelfde als Download manager, ook gewoon de url intypen.

kun je daar ook gewoon de downloads automatisch oplaten pikken door FlashFXP of moet je iedere gewenste url intikken.

ik het programmma nu gedownload en bevalt me wel:thumb: hoe kun je de download laten starten.

alvast dank

Flashget

Hallo !

Kijk bij flashget onder: Extra"; "optie's.
Je krijgt evt. een grafische weergave van het downloaden, een geluidsmelding naar keuze en je kunt de bestemmings -map instellen.
Even uitzoeken wat je het beste bevalt, maar ik waardeer Flashget juist door de vele instelmogelijkheden.
Succes ermee !
Harry.

FlashFXP is een FTP client, daar kan je toch geen HTTP mee benaderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan