Download managers of iets dergelijks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
352
Ik heb een hele slechte trage wireless internetverbinding die je ook nog eens om de 4 uur disconnect waarop je weer opnieuw moet inloggen.

Ik wil demo's van games kunnen downloaden van bijvoorbeeld www.gamershell.com.

Die demo's zijn alleen veel te groot en krijg ze er niet vanaf. Ik raak echt geen torrents of rapidshare bestanden meer aan want heb er genoeg van telkens toch weer een worm of virus op de pc te hebben.

Ik zoek dus een download manager of iets dergelijks dat mij toestaat die bestanden te resumen vanaf waar ik was als de verbinding weer wegvalt maar heb nooit iets werkens kunnen vinden aangezien de sites dit vaak niet ondersteunen of weet ik veel.

Wie weet hoe je dit kunt doen?
 
hoi

indien je firefox gebruikt is dit een goede downloadmanager die als add-on aangeboden wordt
en waarmee je ook kan resumen.
 
Ja ik heb die Downloadthemall! al eens geinstalleerd en staat er nu nog op. Maar dit werkt niet?! Ik kan ermee downloaden maar het laat me niks resumen of in kleinere delen downloaden.

Als iemand me hierbij wil helpen wat ik dan precies moet doen heel erg graag.

Ik wil de demo Painkiller - Overdose downloaden van:
http://www.gamershell.com/download_21493.shtml

Deze is meer dan 700mb groot en kan ik met mijn connectie niet binnen 4 uur downloaden en zal hem dus naderhand weer moeten kunnen resumen.

Mij lukt dit niet met Downloadthemall.
 
rechtsonder bij voorkeuren-tab geavanceerd-maximaal aantal delen per download op 10 zetten
 
Dat heb ik ook al gedaan en dat doet helemaal niks. Je kan de download verder op pauze zetten maar zodra de verbinding verboken is en je gaat weer verder begint hij weer opnieuw.

Ik ben ook nog nooit een site tegengekomen die het toestond.

Sorrie maar ben ik helemaal knudde of zijn die downloadmanagers totale onzin?

Als er iemand mij kan vertellen hoe ik precies bovenstaande download in 10 delen ga downloaden ben ik hem eeuwig dankbaar. Alleen die instelling op 10 zetten doet niks bij mij.
 
Ik zou als ik jou was eens een ander internetabonnement nemen. Eén die om die 4 uur eruit ligt lijkt me nou niet iets om lekker mee te kunnen internetten.

PS: Draadloos internet?
 
Ik heb draadloos internet, ik woon momenteel in Thailand en heb geen andere keuze.
 
Dat het draadloos internet wegvalt heeft niet direct te maken met het abonnement. Je zou daar eens naar kunnen (laten) kijken (door één van ons, niet ik).
 
Dankjewel hoor maar dat is niet iets waar iemand iets aan kan doen. Je MAG niet meer dan 4 uur achter elkaar internetten. Na 4 uur is de teller afgelopen en moet je weer opnieuw inloggen. Dat de verbinding vaak wegvalt heeft ermee te maken dat er zo'n 1000 mensen lid zijn van deze draadloze verbinding in dit complex.

Maar ja oplossing is er niet en die dlmanagers werken hier niet voor dus bedankt allemaal. Topic gesloten. Ik ga op zoek naar een goede blogsite voor games met rapidshare aangezien torrents hier tergend langzaam gaan en ik met rapidshare af en toe wel tot 120kbs kan halen 's nachts.

Mocht iemand een goede blog weten waar ze de opgesplitste nieuwe spellen posten hoor ik het graag!
 
Toch horen bovenstaande apps het te doen. Probeer anders FlashGot, een Firefox extensie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan