Download Powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Druppel

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2003
Ola,
ik heb (nog) geen microsoft office, maar heb wel z.s.m. powerpoint nodig. Nu heb ik dat via Kazaa gedownload, maar als ik het nu open, krijg ik de melding:
het besturingssysteem heeft momenteel niet de juiste configuratie om deze toepassing uit te voeren.

Wat moet ik veranderen om het toch gewoon te kunnen laten draaien? Ik heb gewoon windows xp.

alvast bedankt

Je heb het Office pakket nodig om powerpoint te draaien,kijk je heb powerpoint ook zo verkregen.

oke thnx, dus zonder office geen powerpoint. Oke, ga ik dat er morgen helemaal opzetten. Bedankt!!!!

illegaal!

Waarom moeilijk doen als het ook makelijk gaat !(illegale daad ?)
Neem open office, net nieuw 1.1 zo te downloaden
Werk snel en is veel kleiner als office.

Groet

als het alleen om bekijken van presentaties gaat, kun je ook alleen de pp-viewer downloaden van de site van microsnot.

ik wil microsoft office downloaden, en nu heb ik hem gedownload
en dan zegt die: wilt u deze software updaten?
en dan klik ik op ja (want als ik op nee klik dan sluit die af)
en dan gaat die even wat dingen zoeken en dan zegt die dat die de bestanden niet kan vinden terwijl ik niet eens microsoft office er op heb staan want ik heb hem eraf gegooit

als hij dat nog steeds aangeeft dan weet ik wel zeker dat je niet alles goed hebt verwijderd van office, heb je je hele computer nagekeken of er nog niet toevallig ergens iets staat van office?

staat het ook niet meer in de keys want dat geeft ook vaak problemen, ook met antivirussen heb je dat ook dat de computer via daar nog leest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan