Download probleem na verwijderen norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Beste denktankers,

Vriend van mij kwam met een Vista laptop.
Hij kon niet meer MSN-en.
Zijn Norton Virusscan-firewall was verlopen.
Na diverse pogingen om die te deinstalleren en registeropschoningen leek het uiteindelijk gelukt.
Toch geen MSN. Na enig onderzoek meldt het systeem dat de firewall van Norton nog steeds aan staat.
Er zijn een 5-tal kritische keys die ik binnen Vista niet mag verwijderen.

Nu komt het. Bij het downloaden van bv windows-update loopt Vista vast. Dan weer bij 80% dan weer bij 60% en soms lukt het wel.

Wie weet wat er hier aan de hand is ?

Ok

Bedankt, goeie tip.

Hij dreigt wel dat ik dan weleens essentiële keys ga weggooien die het besturingssysteem beïnvloeden....

Toch maar doen dan ?

Groets

dit had ik ook

norton removel tool reeds toegepast?

je moet idd een special norton removal tool gebruiken om norton te verwijderen (na deinstall), anders krijg je heftige problemen later met allerlei security & access rights! :evil:
Microsoft zelf wist me dit overigens te melden en verhip het loste mijn probleem echt op :thumb:

Ik heb exact hetzelfde probleem, nadat ik norton antivirus heb verwijderd van mijn nieuwe laptop. Zou je kunnen aangeven hoe het uiteindelijk gelukt is (welke stappen ik moet doorlopen of welk programma ik moet downloaden of waar ik moet zoeken voor een oplossing). Alvast bedankt!

Dat is nog eens een snelle reactie. Mn laptop doet het weer als vanouds. Onwijs bedankt! Keep up the good work. Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan