download probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lebickmeck

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2010
Ik heb een heel raar probleem als ik iets download

Zeg dat ik iets van een site download op het bureaublad, dan zie ik het onvoltooide bestand op het bureaublad staan. Als de download is voltooid zie ik hem razendsnel verdwijnen en kan ik hem nergens meer vinden? ook niet in temp internet files.

het maakt niet uit of ik dit met firefox, safari of iexplorer doe.

Kent iemand dit probleem?

Heb je het vinkje weggehaald bij "dit venster sluiten als download voltooid is"?

Je meld niet of het bij alle bestanden gebeurt. Als dit alleen bij bepaalde bestanden gebeurt, dan klinkt het voor mij alsof je anti-virus programma het bestand per direct verwijdert (danwel in de kluis/quarantaine zet).

Kijk dus zeker ook of je anti-viruspakket iets gedaan heeft met die gedownloade bestanden.

Tijs.

Bedankt voor de snelle reacties

Waarschijnlijk had het inderdaad te maken met een virusscanner. Ik had Eset smart security(trial versie) er nog opstaan naast AVG, nu ik Eset heb verwijdert lijkt het probleem opgelost.

Het was niet alleen bij bepaalde bestanden maar gewoon alles, dus .exe, pdf en Word bestanden, gewoon alles.

Maar hij doet het weer, dus bedankt!

Mooi dat je eruit gekomen bent, en bedankt voor je duidelijke terugmelding.

Graag nog even klikken op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan