download programma's ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

de Brandweer

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2002
Wie wil en kan mij vertellen wat op dit moment de beste en de grooste downloadprogramma is, ik bedoel hiermee ik ben op zoek naar muziek en naar kleine of grote films.
ik gebruik nu imesh, en ik heb kazaa lite ++ ook al eens geprobeerd maar misschien is er nog iets nieuws , net zoals vroeger napstar. imesh bevalt namelijk niet meer zo goed en ik heb gehoord dat kazaa lite veel virussen in zitten of kunnen zitten.

wie wil mij helpen, alvast bedankt voor de gedaane moeite.

Rene

Ik gebruik al een paar jaar Direct connect.
www.neo-modus.com
Kan zo wat alles vinden hiermee.
Tis in het begin ff lastig hoe het werkt en je moet aardig wat sharen(delen), als je op de grote servers wilt komen.

Kanttekening bij Emule: Je wordt in een soort van wachtrij gezet.. als je iets wilt gaan downloaden..

Misschien ook nog een tip voor jouw: Bittorrent..

Ik heb geduld en ben zeer tevreden over Emule. Nooit foute dingen gekregen, en alles compleet.

Tjah ik heb ook Emule gehad.. maar dat duurde mij toch een beetje te lang » Chello » gemiddeld ± 5 kb/s..

U/Jij hebt cker Demon/XS4all ?

Geplaatst door excelsior
Tjah ik heb ook Emule gehad.. maar dat duurde mij toch een beetje te lang » Chello » gemiddeld ± 5 kb/s..

U/Jij hebt cker Demon/XS4all ?

Ik heb ook lage snelheden (ligt denk ik niet aan mijzelf) maar laat hem gewoon heeeeel lang aanstaan. Ik heb cistron MAXX abbo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan