download snelheid niet gehaald

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvandersar

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
ik heb meerdere pc op mijn netwerk, pc zijn voorzien van firefox , internet explorer en soms google chrome. als ik een downloadtest doet mbv speedtest.net dan is de ene browser heel veel sneller dan de andere. op een andere pc is een andere browser weer het snelst. waar kan dat aan liggen.
ik heb een caiway super abonnement met een 25 mb/sec download limiet ( ik haal 23 mb/sec)

En alle pc's op de zelfde manier aangesloten? (en allemaal zelfde OS en updates)
Hoeveel verschil zit er tussen de langzaamste en de snelste snelheid?
De snelheid die je max hebt (23 MB) is 92%.. géén slechte score dacht ik zelf zo ..
En als je nu alleen maar 1 pc aangesloten hebt op je netwerk, zijn de resultaten dan nog het zelfde? ( met betrekking tot de downloadsnelheid)

de slecht functioneerende browser is ca 2-5 mBps ipv 23 op diverse manieren getest maar lijkt een instellings dingetje (voorkeur browser misschien?)

zijn al je computers op de zelfde manier aangesloten (allemaal met kabel naar router)?
als de slome pc draadloos is verbonden dan kan dat het probleem zijn. draadloos is soms niet zo snel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan