Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door muppet81
Ik maak gebruik van een kabelaansluiting via CAIW en ook ik heb problemen met mijn download snelheid. Alhoewel... ik snap er zelf niks van, want in principe gaat het om het openen van sites. Dit duurt zo laaaang! Terwijl als ik dan eindelijk ergens ben aangekomen en iets van een bestand ofzo download gaat dat wel redelijk snel. Dus vraag ik mij af hoe dat kan. Ik heb inmiddels al mijn kabelaansluiting opgezegd en toch maar een adsl verbinding aangevraagd, tot die tijd zit ik nog met de kabel. Maar langzamerhand vraag ik mij af of het wel met de kabel te maken heeft.
Even ter verduidelijking: Nadat ik deze site ontdekte en me heb aangemeld en via email heb geactiveerd, was ik 1 uur en 10 minuten verder!!
Niet echt normaal toch?
Please help me, want ik wordt hier echt NIET GOED van!
Greetz Les
Geplaatst door speedtouch
M@rio, de snelheid is moeilijk vast te bepalen, met meer gebruikers kan deze inderdaad wat zakken.
Als je met weinig aansluitingen op dezelfde versterker zit dan kan hij ook hoger zijn.
Persoonlijk vindt ik dat zij dan ook niet moeten adverteren met een download van 4000 Kb/s.
Volgens mij zijn er maar weinig aansluitingen in bergen op zoom die de 500 KB/s halen, dus wat dat betreft ben ik het helemaal met je eens.
groetjes speedtouch
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.