download spellen en dan online spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
424
Hallo mede Forumleden,

Ik weet dat je met sommige gedownloade spellen niet online kunt spelen.
Maar dit is ook weer niet bij allemaal.
Nou is mijn vraag: Hoe kom je erachter of je een gedownload spel wel of niet online kunt spelen.
Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan Saints Row 2 of Call Of Duty World AT War die spellen wil ik namenlijk heel graag online spelen.:rolleyes:
 
nou ik zou zeggen,google op de naam van het spel en kijk op sites waar ze wat uitleg erover geven
 
Dat lijkt me niet echt handig want ik download torrents als spellen en als je op google dan gaat zoeken weet ik niet of je over die ene torrent wat vind.
Het gaat er mij om of je ergens in het spel of..... ergens in ieder geval kunt kijken of je online kunt spellen met die gedownloade torrent.
 
Dat kun je niet zien aan het spel maar misschien wel vinden op het internet bij gebruikers reacties en dergelijke en dat is ongeacht de download/torrent,. maar tegenwoordig mag je ervan uit gaan dat je als je het spel niet legaal/gratis kan downloaden bij de maker/producent van het spel dat het online spelen niet zal lukken. Uitzonderingen zijn er maar welke zul je echt moeten zoeken/proberen.
 
ok ik kijk altijd bij de opmerkingen of de download wel veilig is maar ik zie er nooit wat staan over online spelen of dit kan maar er is dus niet echt een bestand of iets dergelijks op het internet dat je zegt of je online op dat spel kunt spelen.
Had ik eigenlijk wel verwacht maar je weet nooit he.:rolleyes:
 
Nope, de nieuwere games zijnin 99% van de gevallen niet online te spelen als je het spel illegaal hebt. Zeker met spellen die vragen om een key.

Wil je echt online, dan zal je het spel moeten kopen in de winkel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan