Download Windows 8?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xYoutube

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Hallo there users. Ik heb al een tijdje windows 7 (***!) en wil eens naar windows 8.. is er een oplossing waar ik hem kan downloaden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Natuurlijk is die oplossing er. In de Microsoft Store kun je er ook voor kiezen om Windows 8 te downloaden i.p.v. de DVD thuisgestuurd te krijgen: klikkerdeklik!

Maar Windows 8 is niet gratis. Mensen bij Microsoft moeten hard werken om Windows 8 te maken. En die moeten ook betaald worden.

Dus jij hebt Windows 7 gratis van Microsoft gekregen? Kun je ook niet Windows 8 gratis van Microsoft krijgen?

Hoe kom je er aan dat ik hem van Microsoft gratis gekregen heb? Ik heb hem opgestuurd gekregen via een site gratis, gewoon me gegevens ingevuld en volgende dag thuis gekregen

Windows kun je niet gratis krijgen. Tenzij je bij Microsoft werkt. DUS JIJ WERKT BIJ MICROSOFT?

Ik heb dan btw een vraagje voor je.

Hoe werkt eigenlijk het activeren van Windows? Wordt de product code vergeleken in een database of zoiets? En bespioneren jullie Windows-gebruikers?

M.v.g.

Bassie9

Hey, Zo'n gratis Microsoft zou ik ook wel willen? Zeer vriendelijk en winstgevend van die 'magische' site!

Gr. Alexander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan