download

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo heb een vraag aan het forum. ik heb altyd het spel mahjong van het internet kunnen spelen, dus mahjong intikken komen verschillende spellen en spelen maar. maar opeens gaat het dus niet meer, er staat nu altyd dat ik dat macromedia flash player en macromedia schockwave moet downloaden. is geen brobleem denk ik dus ik klik aan maar dan komt dat besturingssysteem x balkje bovenaan. wil ik dat aanklikken maar gaat niet. ik kan die niet downloaden. kan iemand me daarbij helpen wat er mis is dat ik die programmas niet kan downloaden......dank u.. sorry ben vergetente vermelden ik heb windows xp home edition versie 2002

Laatst bewerkt:
hallo jettro bedankt voor je reactie op mijn vraag. ik zal het zometeen gaan broberen en hou u op de hoogte bedankt. hallo jettro ik heb gedaan zoals u zei, en het doet het weer als vanouds bedankt. maar nu dit ik denk verwijder maar ook meteen wat oude software maar gaat dit weer niet, krijg ik de melding van can not open instal. log file. weet u mischien de oplossing. dank u.....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan