Download

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcoremans

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2007
Hallo een goede avond.
ik werk met windows 7 ik heb er spotnet op staan maar die geeft probleemen.
sints een paar weken kan ik bijna niets meer downloaden.
eerst was mijn download snelheid 4.5 mb/ps en nu begint hij met 1mb/ps en zakt dan terug naar 10 kb/ps.
ik heb hem eral een paar keer opnieuw er opgezet maar het helpt niet.
wie kan mij helpen??

Groetjes R.Coremans

Als je via Utorrent/Bitorrent download kan het aan de seeds liggen...

Ja heb ik ook soms.Sorry maar ga ik een vraag stellen.Ik weet het dat door de seeds komt maar ik weet niet wat seeds is?
Nogmaals sorry dat ik hier mijn vraag stel

Seeds of seeders zijn degenen die een torrent compleet hebben en alleen maar aan het uploaden zijn.

Deze vraag heeft echter betrekking op het downloaden via nieuwsgroepen en heeft dus niets te maken met torrents.

@ rcoremans:

Welke nieuwsserver gebruik je? Probeer eens via een nieuwslezer (bijv. GrabIt of SABnzbd) te downloaden.

Mijn inziens heeft het weinig te maken met het programma wat je gebruikt (spotnet, grabit, newsleecher etc.) maar meer
met de retentie waarde van je nieuws server. Vooral nieuws servers van je eigen providers willen nog wel eens falen omdat
de retentie dan wel bereikbaarheid soms bagger is. Payservers zijn wat dat betreft doorgaans wat stabieler, maar ook deze
kunnen onderhevig zijn aan onderhoud of storingen of zoals recentelijk Eweka, gedwongen werd om data te verwijderen
naar aanleiding van rechtzaak van stichting Brein.

gr,

Remy

Mijn vraag is ook nog steeds niet beantwoord: welke nieuwsserver gebruik je?

Mijn nieuwsserver is ziggo,ik heb net contact gehad met ziggo en het probleem is opgelost.
dus het probleem zat bij ziggo.
hartelijk dank voor jullie hulp meschien kan ik jullie ook nog eens helpen.
groetjes

De nieuwsserver van Ziggo geeft wel vaker problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan