downloaden en internetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

xeross

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
is het mogelijk dat ik tijdens het downloaden van torrents(world of warcraft updates enz.(met azureus))ook gewoon kan internetten ik heb internet dat 200 KB/S aankan en de downloads halen maar 170 KB/S ofzo maar het internet is wel heel langzaam (Firefox En Internet explorer)

Aan de download ben je (vrijwel) geheel je bandbreedte kwijt. Internetten gaat dus wel, maar traag. Waarschijnlijk rem je door tegelijk te inernetten ook je downloadsnelheid nog. Ik zou gewoon even wachten tot het binnen is.

Je kan inderdaad gewoon internetten maar het klopt dat het dan wel heel langzaam kan gaan.
De download neemt natuurlijk ook bandbreedte af, en hoe sneller je download is hoe langzamer het internetten gaat.
Wat je kan doen is om je download te knijpen zodat je meer bandbreedte krijgt om te internetten

zelf als de downoad 1 KB/S gaat gaat internet nog langzaam is er niet een manier om internet voorang te geven ofzo

zo te lezen gaat het om torrents downloaden.
Welke programma gebruik je daarvoor?
Azureus staat er om bekent in iedergeval

Je uploadspeed staat waarschijnlijk op maximaal in azureus, en ja, daar wordt je internet sloom van. Zet deze op 15kb/s max, en je internet wordt al stukken sneller.

Als je met Azureus dl: dit programma is een grote aanslag op het geheugen. Mijn computer trok het ook niet en daarom 'ingeruild' voor Utorrent en dat werkt perfect.

ik gebruik ook utorrent om dezelfde redenen als martijn2000:D

Als de downloadsnelheid 1 kb /s is zou dat geen probleem moeten zijn, maar de uploadsnelheid en de downloadsnelheid kan je lager zetten, en azureus gebruikt ook java en is een zwaar programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan