Downloaden ERROR'S

Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
1.289
Ik heb dit probleem al is eerder gehad maar nu wil niks meer helpen :(

Het probleem is dat ik niks meer kan downloaden via IE. Ik krijg steeds de onderstaande foutmelding te zien.

U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
U bent mogelijk niet gemachtigd om deze map of pagina met de aangeleverde referenties te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------

Als u denkt dat u deze map of pagina zou moeten kunnen bekijken, kunt u proberen contact op te nemen met de website via een e-mailadres of eventueel een telefoonnummer op de introductiepagina ------
Klik op Zoeken als u naar andere informatie op het Internet wilt zoeken.




HTTP-fout 403 - Verboden
Internet Explorer




Ook kreeg ik eens de onderstaande melding doen ik een site aan het bezoeken was, misschien heeft dat er wat mee te maken.




Warning!
Your browser, a version of Microsoft Internet Explorer, does not comply with many of the accepted standards used on the web. It also has a large number of problems which allow malicious web sites to take over your computer. For your optimal viewing pleasure we recommend you install one of these browsers:

Mozilla, Opera, Netscape 6, K-Meleon, Skipstone, Galeon, or Konqueror.

In particular, the list of standards the Internet Explorer fails to support are:

CSS 'width' attribute, as defined by the W3C, May 1998.
PNG translucency as defined in RFC 2083, March 1997. Run your browser through this test suite and weep.
Content-Type is ignored in favour of magic MIME cookies (often ending in security problems and broken downloads)
Javascript extensions allow permissions elevations (another security breach)
And many others ...
Friends don't let friends do Microsoft Internet Explorer.





Ik heb van alles al geprobeerd, Firewall uitgeschakeld, Winsockix gebruikt, standaard instellingen van IE genomen maar niks wil helpen :confused: Hebben jullie een oplossing??
 
Maarrr...... 1e bericht, pag 1 is toch ook goed? Beetje omslachtig misschien. :confused:
 
Het is heel raar maar nu doet alles het opeens weer zonder dat ik ergens aan heb gezeten. :eek:
Die hijackthis.log heb ik zelf al bekeken niks vreemd tussen.

Dus dit probleem is voorlopig wel opgelost, alleen waar kan het aan gelegen hebben dat vraag ik me wel af.
 
Geplaatst door André Klaver
Maarrr...... 1e bericht, pag 1 is toch ook goed? Beetje omslachtig misschien. :confused:

Ik vatte je post zó op, dat je de moest kijken bij het eerste bericht van ...... (bericht 1)

Maar goed, :p
 
Probleem duikt weer op en niks wil helpen. Gaat dus om de zelfde foutmelding.

403.


Heb gecheckt op:

Op Spyware gecontroleerd
Hjkactis gecontroleerd,
Gescant op virussen
De laatste updates binnen gehaald
Winsockig gebruikt
Firewalls uitgeschakeld en virus scanners enz..
 
Net kon ik weer downloaden, was dus een tijd bezig en opeens kan het weer niet. Lijkt wel of wanadoo gewoon na zoveel downloads stop zet, terwijl ik toch onbeperkt dataverkeer heb.


Ik heb me tijdelijk internet bestanden opgeruimt helpt niks, proggie kan ik helaas niet downloaden :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan