Downloaden films.

• Onderwerp starter Onderwerp starter HUKED
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HUKED

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hey,

Ik woon sinds kort in duitsland en vroeg me af of films downloaden daar illegaal is. Ik gebruik geen torrents of P2P programmas maar ik download van rapidshare af, kunnen ze zo ontdekken als ik iets download?

En kunnen ze zien of ik films op mijn PC heb staan? (in een niet gedeelde map?)

Thanks.

Tuurlijk kan dat maar de vraag is willen ze de moeite doen.
uit eindelijk kunnen ze zien welk IP adres ergens gegevens vandaan haalt en die is uiteindelijk naar jou adres te herleiden.

Tuurlijk kan dat maar de vraag is willen ze de moeite doen.
uit eindelijk kunnen ze zien welk IP adres ergens gegevens vandaan haalt en die is uiteindelijk naar jou adres te herleiden.
Jah, ok ze kunnen zien dat ik ergens gegevens vandaan haal, en downloaden van rapidshare is niet illegaal. Maar ze kunnen niet zien wat je download, dus lijkt het me dat het veilig is.

Zoals je hier ziet, kunnen ze alleen zien wie er iets download en hoe groot het bestand is, en niet wat voor bestand het is.

Laatst bewerkt:
Dat zijn de gegevens die jij op kan vragen bij Rapidshare. Niet de gegevens die justitie kan opvragen bij rapid share.......Die zijn iets gedetailleerder tijdstip en bestand zitten daar echt wel bij

en downloaden van rapidshare is niet illegaal
In nederland niet nee..... in duitsland volgens het bericht van Pasja wel (zie link in mijn eerste bericht)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan