Downloaden (geen Youtube)

Status
Niet open voor verdere reacties.

luna76

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2008
Berichten
5
Hallo
Tot mijn frustratie lukt het mij maar niet om een paar simpele filmpjes te downloaden,
(die niet op youtube staat)

Het gaat om de volgende link, http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16219
(2de filmpje)

Ik heb al verschillende download programma's geprobeerd, die gaven allemaal een foutmelding, wat wel werkt is realplay maar.... ik download het 2de filmpje (...bekeerd zich tot het christendom) zoals aangegeven op realplayer alleen bij het afspelen blijkt het eerste filmpje er op staan dus niet de film die ik wil. Iemand suggesties ??
Ben al uren bezig...
Alvast dank !!
 
Da's raar - hoewel dit niet mijn thema is heb ik moeiteloos deze filmpjes kunnen activeren en simultaan laten afspelen.
Het lijkt of je een of meer codecs mist maar dat zou eigenlijk wel aangegeven moeten worden in je pc ( codecs zijn aanvullende progs om je media of real player goed te laten werken)
 
Hallohallo

hallo hendericus, ik ga het nog een keer proberen,
Ik kan dus wel downloaden alleen neit het juiste filmpje ook al klik ik de derde of 4de film aan het programma download alleen maar het eerste fimpje,
Of doe ik wat fout, je hoeft toch alleen maar "download this video" aan te klikken ?
groeten
 
Heluppp

Het lukt nog steeds niet .....
Kan iemand mij (stap voor stap) uitleggen hoe ik de volgende link kan downloaden via realplay http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/16219

Het luk mij alleen om het eerste filmpje te downloaden de rest niet, ik heb het nou een paar keer geprobeerd.....
Ik download het 2de filmpje maar als ik het ga afspelen laat realplay wederom het eerste filmpje zien heeeluup, dankdank
 
Klikken op die grote driehoek in het midden...:)
maar dat had je allang door.
Bij het tweede item moet dat eigenlijk net zo gaan...en bij mij gaat dat ook net zo. Wat gebeurt er als je dat tweede (of derde ) item eerst aanklikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan