Downloaden ING mutaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel09

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2012
Al een aantal maanden krijg ik bij het downloaden van ING Bankmutaties, waarbij ik gebruik maak van IE, een onbegrijpelijke tekst te zien maar geen downloadbare mutaties.
Wanneer ik Mozilla gebruik kan ik de mutaties gewoon binnenhalen, en opslaan onder elke naam, die ik wil en op elke plaats waar ik ze wil bewaren.
De ING helpdesk adviseert mij maar te Googelen en weet zelf geen oplossing.
Ze zeggen het probleem ook niet te kennen.
Vraag: Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing?

Ik heb een screendump van de foutmelding, maar die is te groot om hier te uploaden.

:( ALS je bepaalde fout-melding krijgt, .... tijdens ING-bank te gebruiken ...wie weet misschien is voldoende betreffende screenshot alleen maar van maken ...probeer maar toch ..
En...I.v.m. ING-bank daar ben ik zelf ook, ik gebruik IE9 en kan ik gewoon bankieren enz..enz..enz.. plus, kan ik alle mogelijke eigen gegevens downloaden en/ of ook opslaan ...:thumb:

Laatst bewerkt:
Foutmelding ING mutatiebestand

Zie de bijlage, die ik zo klein mogelijk heb trachten te maken. Vergroten om de melding leesbaar te krijgen moet wel mogelijk zijn.
De ING helpdesk zegt het probleem niet te kennen maar wijt het aan IE.
In andere browsers doet het zich niet voor.

Bijlagen

• Foutmelding ING V2.jpg
    Foutmelding ING V2.jpg
    18 KB · Weergaven: 28
:( Na ja oke dat klopt wat je zei over IE maar snap ik zelf nog steeds niet, hoezo ik kan bij bankieren met IE9 en ook bij Chrome zonder enige moeite nog steeds .. ALS ooit mijn systeem kapot zal gaan zal ik mijn PC balsemen moeten
En ALS maar bij jou wel met Chrome bankieren werkt moet je zo dan gewoon blijven doen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan