downloaden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

VERNON01

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Als ik wil downloaden via bv. downloads.com, krijg i wel het schermpje te zien met de keuze openen of opslaan, ik kies voor opslaan en selecteer een plaats op mijn c-schijf. Dan krijg ik een schermpje te zien met de voortgang van de download, maar dat blijft gewoon staan, zonder dat er ook maar wat gedownload wordt.
Mijn internetinstellingen staan allemaal laa, maar ook dat helpt niet, staat er ergens nog iets niet goed ??
H E L P ! ! ! ! bij updates ophalen en zo, heb ik geen problemen

Geplaatst door VERNON01
Als ik wil downloaden via bv. downloads.com, krijg i wel het schermpje te zien met de keuze openen of opslaan, ik kies voor opslaan en selecteer een plaats op mijn c-schijf. Dan krijg ik een schermpje te zien met de voortgang van de download, maar dat blijft gewoon staan, zonder dat er ook maar wat gedownload wordt.
Mijn internetinstellingen staan allemaal laa, maar ook dat helpt niet, staat er ergens nog iets niet goed ??
H E L P ! ! ! ! bij updates ophalen en zo, heb ik geen problemen

Lukt het met dap ook niet

Geplaatst door excelsior

Lukt het met dap ook niet

voor de duidelijkheid:

DAP=Download Accelerator Plus, dit is een programma die de standaard download programma van internet explorer overneemt, deze is te downloaden van download.com :D

Geplaatst door Devilish

voor de duidelijkheid:

DAP=Download Accelerator Plus, dit is een programma die de standaard download programma van internet explorer overneemt, deze is te downloaden van download.com :D

Ik neem aan dat die dat wel weet, di t programmatje word heel vaak gebruikt.

probeer als dap niet lukt net plumber is maar als hij aan die programma's wil komen moet hij die downloaden :( das een iets mindere oplossing excelsior!!! das dus een groot probleem tenzij je iemand kent die wel kan downloaden en het vervolgens op een floppy of zo zet aan jouw geef

Als je het nog niet kunt regelen, probeer dan GetRight .
Uiteraard te downloaden vanaf Downloads.com ( :D ) maar gelukkig ook 5 andere mirrors.
Als je normaal wilt blijven downloaden (wat mij logisch lijkt ), kijk dan ff of de FTP van downloads niet volop aan het pompen was, dan kan het wat langer duren voordat de download begint.
Maaruh, als ik jouw was zou ik een van de bovengenoemde programma's downloaden, gaat (meestal) sneller dan het normale downloaden.

EDIT:
Ik gebruik uiteraard GetRight.

Geplaatst door FragHank
Als je het nog niet kunt regelen, probeer dan GetRight .
Uiteraard te downloaden vanaf Downloads.com ( :D ) maar gelukkig ook 5 andere mirrors.
Als je normaal wilt blijven downloaden (wat mij logisch lijkt ), kijk dan ff of de FTP van downloads niet volop aan het pompen was, dan kan het wat langer duren voordat de download begint.
Maaruh, als ik jouw was zou ik een van de bovengenoemde programma's downloaden, gaat (meestal) sneller dan het normale downloaden.

EDIT:
Ik gebruik uiteraard GetRight.

IK zou nu dan wel willen weten waarom jij getright gebruikt i.p.v DAP, dat zou ik willen weten omdat ik zelf misschien wel is zou willen switchen. Omdat DAP toch spyware bevat, of is dat met getright ook zo

De spyware in DAP haal je er gemakkelijk uit met Spybot S&D en daarna werkt DAP normaal verder.

GetRight is gewoon minder commercieel dan DAP. DAP heeft zo z'n eerder genoemde spyware.. Maar dat valt er weer uit te halen hoor ik net.
Voor GetRight hoef je trouwens ook niet te betalen voor alle functies.... DAP wel...
En ik kreeg GetRight in de schoot geworpen door een vriend.... En toen wist ik nog niks van DAP....
Probeer GR gewoon eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan