downloaden lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmondje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
ik heb firefox,maar het dowloaden lukt niet.ik probeer bijvoorbeeld een filmpje te downloaden,en moet ik deze opslaan.openen staat er niet bij.kent iemand dit probleem?.:rolleyes:

Dus je klikt op een website op een download link en wat gebeurt er dan?

hierbij de vermeldingen die ik krijg.kan de dowload niet openen,alleen opslaan.
verder als ik hem opsla,dan heeft hij hem niet gedownload.zie hem nergens staan op de desktop.ook niet bij de software.:(
meschien dat je er nu mee uit kan halen.:thumb:

En met een andere browser kan dat wel op je pc? Je kan ook eens proberen Firefox opnieuw te installeren.

Hij haalt hem dus wel binnen zo te zien.
Ga eens in Firefox bij EXTRA en dan OPTIES kijken waar hij standaard opslaat.Dat staat onder tabblad ALGEMEEN bij DOWNLOADS.....
Waarschijnlijk staat daar gewoon een andere locatie dan het bureaublad.

Als je in het download scherm (met alle downloads erin) een rechtermuisknop geeft op 1 van de downloads kun je kiezen voor "open" en/of "open containing folder" (sorry heb alleen de engelse versie)

[smallIMG]http://helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=59949&d=1235276302[/smallIMG]

raymond,zie bijlage;)
meschien zie je het nu.
bij een andere browser,heb ik geen problemen.alleen dan opent,die de internetpagina's erg langzaam.
wil toch firefox behouden.:thumb:

Ik heb je bijlages gezien en de eerste dan kies je voor "bestand opslaan"en als het dan binnen is krijg je het tweede venster die je liet zien in je bijlage ( dat lijstje dus ) dus hij haalt hem wel binnen alleen naar mijn idee niet op je bureaublad maar op een andere locatie en die moet je even opzoeken zoals ik al zei of ik moet het helemaal mis hebben en je echt niet begrijpen.

En als je nou bij extra en dan opties in het tabblad algemeen aanvinkt dat hij altijd moet vragen waar het bestand opgeslagen moet worden. Doe dat eens dan. Dan kan je bij iedere download opgeven waar het moet komen.

Laatst bewerkt:
maar als ik download,dan hoef ik toch niet altijd op te slaan.ik moet hem toch ook meteen kunnen openen,zoals bij windows.
ik heb hem zo aangeklikt,hoe jij het zei.maar steeds kan ik hem niet openen,en weet ik niet waar ie staat.

Wat jij bedoelt, dat kan volgens mij niet, je kan alleen opslaan.

Laatst bewerkt:
alles gaat goed met downloaden,maar hij plaatst de file niet op de desktop.evenals bij het software.
als ie klaar is met downloaden,dan komt 1 sec het file scherm en dan is weg.
probeer de hele tijd real player te downloaden, maar tevegeefs:(

Heb je voor mij een voorbeeld van een filmpje dat je gelijk wil openen?
Geef eens een link dan kijk ik met je mee.
Ik zie in bijlage 2 duidelijk dat hij bestanden gewoon binnen haalt namelijk.

Heb je voor mij een voorbeeld van een filmpje dat je gelijk wil openen?
Geef eens een link dan kijk ik met je mee.
Ik zie in bijlage 2 duidelijk dat hij bestanden gewoon binnen haalt namelijk.
tis ook bij het openen van software,dat lukt ook niet.bv dowload.com. real player downloaden,dat lukt niet.

Dan is dit echt de manier om de locatie aan te geven waar hij downloads moet opslaan.
Raymond Bos gaf het eerder al aan:

Hij haalt hem dus wel binnen zo te zien.
Ga eens in Firefox bij EXTRA en dan OPTIES kijken waar hij standaard opslaat.Dat staat onder tabblad ALGEMEEN bij DOWNLOADS.....
Waarschijnlijk staat daar gewoon een andere locatie dan het bureaublad.

Onder het tabblad Toepassingen kun je wel instellen dat je bijvoorbeeld een .torrent file wilt laten openen direct met bijvoorbeeld uTorrent.

ik heb ze gevonden,alleen opent hij hem niet.als ik dubbelklik,dan gebeurt er niets.

Wat voor extensie is het want het kan zijn dat er geen programma aan gekoppeld is dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan