Downloaden met nieuwsgroepen (Ziggo) Programma: Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja als je nix invult heb je tog wel verbinding maar superzwak omdat je nix heb ingevuld, maar ik heb waarschijnlijk het verkeerde ingevuld. trouwens kijk maar bij serverlijsten, daar staat ook dat je het nodig hebt.

Hoe het met Quicknet zat.zit weet ik niet, maar ik had Casema, nu ook Ziggo en download meer dan regelmatig per dag, alleen wel met Grabit maar...
Ik moet WEL username en password invullen, anders werkt het hier niet!

Laatst bewerkt:
patrick vul voor de grap eens een andere server, je zult zien dat je heel zwak connectie hebt

Hoe het met Quiclnet zat.zit weet ik niet, maar ik had Casema, nu ook Ziggo en download meer dan regelmatig per dag, alleen wel met Grabit maar...
Ik moet WEL username en password invullen, anders werkt het hier niet!

en jij gebruikt je email?

patrick vul voor de grap eens een andere server, je zult zien dat je heel zwak connectie hebt

Nog 1 keer. De mensen die van quicknet afkomen naar Ziggo, hoeven niets in te vullen.
Daarentegen mensen die voorheen @Home hadden, moeten wel inloggegevens invullen.

Dat je snelheid niet goed is, is weer een ander probleem.

waar heb je die informatie vandaan? ik heb ziggo gebruikers gesproken (eerder multikabel) die ook gegevens moeten invullen voor ze pas bij nieuwsgroepen kunnen.

Sorry Patrickt dat ik lastig ben, maar onderstaande info is van de sitemaster van het eigen Ziggo Forum:

Server: News.quicknet.nl
Connecties: 4
Poort: 119

De server vereist authenticatie! Gebruik hiervoor de gebruikersnaam en het wachtwoord van een multikabel email account.
Bron: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=9142

Heb je de link al bekeken?
Heb je al met een ander bestand geprobeerd?

En probeer anders eens MET inloggegevens, maar alleen je gebruikersnaam.
Dus niet @quicknet.nl

link bekeken, bijna zelfde als mijn bijlage, ander bestand niet geprobeerd omdat dat niet werkt, deez is net nieuw

Laatst bewerkt:
had ik ook geprobeerd, maar dan staat er onderin bij newsleecher hint: username should be full e-mail adress

Laatst bewerkt:
In die link staat ook news.quicknet.nl

Eventjes alles op een rijtje:

1) Wanneer hij inlogt MET inloggegevens, krijgt hij geen verbinding.
2) Wanneer hij inlogt ZONDER inloggegevens, krijgt hij WEL verbinding(alleen lage snelheid)
3) In de link van binaries4all.nl staat er bij opmerkingen niets ingevuld mbt inloggegevens.
4) Het serveradres news.ziggo.nl had ik van het FTD forum. Dus was het proberen waard.

Mijn coclusie is dus dat hij moet inloggen zonder gegevens gezien het feit hij dan WEL connectie maakt met de server.
De lage snelheid kan afhankelijk zijn van diverse mogelijkheden.
Vandaar ook mijn vraag om eens iets anders te downloaden.

ik zei tog al dat hij bij bijna alle profiders een lage snelheid heeft met downloaden, en dus wel connectie maakt maar met 2 kbps ofzo, dus dan heeft geen nut. en news.ziggo.nl had ik net geprobeerd maar werkt niet

In mijn link naar het Ziggo forum staan nog meer mogelijke oorzaken bij problemen met newsleecher.

Misschien kan TS ook eens Grabit proberen om te kijken of dat iets oplost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan