downloaden met xp pro lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulsyl

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
Berichten
26
Ik heb net XP pro geinstalleerd. Nu werkt het downloaden van websites niet. De melding is: Het volgende bestand kan niet worden gedownload. Internet explorer kan de website niet openen. De website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. probeer het later opnieuw.

Ik heb het op meerdere websites geprobeerd. Windows update,outlook, ftd en xnews werken gewoon:confused:
 
Laatste updates al binnen? Ook meteen een antivirus en firewall geïnstalleerd?
 
ja, alles up to date en antivirus en firewall actief. Wat me net op is gevallen is dat de directorie niet wordt gevraagd? waar kan ik dit instellen?
 
Geplaatst door paulsyl
ja, alles up to date en antivirus en firewall actief. Wat me net op is gevallen is dat de directorie niet wordt gevraagd? waar kan ik dit instellen?

Wat bedoel je nu precies?
 
als je iets wilt downloaden krijg je een venster en kies ik voor opslaan. Normaal gesproken komt hier dan de mogelijkheid om te kiezen waar je het wil hebben. Dit is bij mij niet het geval
 
Bij mij lukte het het eerst ook niet, maar heb de raad gekregen om bij het installeren van de updates firewall e/o norton uit te zetten. Dit gedaan toen lukte het wel.
 
Geplaatst door humpe
Bij mij lukte het het eerst ook niet, maar heb de raad gekregen om bij het installeren van de updates firewall e/o norton uit te zetten. Dit gedaan toen lukte het wel.

Het is niet bij de updates, maar gewoon op www.download.com. Ik wil nl. wat proggies terug die ik vergeten ben te backuppen
 
Helaas, dat heeft niets uitgehaald. Ik denk dat het te maken heeft met een of andere standaard instelling voor documents en settings of zo? Ook met service pack 2 blijft het nl. hetzelfde. Misschien heb ik de backup van mij documenten verkeerd geplakt of zo.
 
ben je er zeker van dat het progamma nog steeds op die locatie staat?
probeer het eens te downloaden vanaf de ontwikkelaar zijn website

suxxes
 
Inmiddels heb ik alweer 3 x opnieuw xp pro erop gezet, wat niet hielp.
Nu heb ik XP Home er maar weer op gezet en hij doet het prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan