downloaden Sabnzbd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hvoosten

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
23
Heb een nieuwe computer. Wil daarmee downloaden uit nieuwsgroep (betaald hitnews).
Sabnzbd (nieuwste versie) gedownload. krijg dit bericht:
Welcome to SABnzbd.exe 0.4.9

SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server.
Port 8080 on localhost was tried , but it is not available.
Some other software uses the port or SABnzbd is already running.

Please restart SABnzbd with a different port number.

Press Startkey+R and type the line (example):
"C:\Program Files (x86)\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081

If you get this error message again, please try a different number.

Program did not start!

Firewall (vista home premium 64) uitgezet, in mijn router Siemens Gigaset sx762 de poort
8080 geforward (test port checker zegt poort gesloten ?), maar blijf het probleem houden.
Kom dus ook niet meer bij de instellingen van Sabnzbd vis localhost 8080(http://www.localhost:8080/SABnzbd) webpagina niet gevonden.

Op mijn oude computer deed Sabnzbd het wel (zelfde newsserver, sabnzbd) hoewel ik het programma soms wel 10 maal moest opstarten voordat hij een downlaod begon te doen.

Heb de hitnews geraadpleegd, maar die komen niet verder dan de firewall (is het niet althans uitgezet doet het het ook niet) of een andere poort , maar daar komt ik juist niet in.
Virus bescherming is gratis AVG (als dat er iets mee te maken heeft.

Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen of via een andere manier van downloaden te omzeilen (alternatief Alt. Binz geprobeerd , doet het ook niet) ik doe alles volgens de handleiding van snelrennen en binaries4all, heb op het net gezocht, maar kom er niet uit.

Help

Met vriendelijke groet en vast bedankt

Henk
 
Bij mijn was het avg ik heb avg eerst verwijderd en sabnzbd gestart en de poort in sabnzbd op 8087 Ingesteld avg weer geïnstalleerd werk weer perfect succes
 
Laatst bewerkt:
sabnzbd

Dank voor je reactie , AVG uitgezet , helaas hetzelfde resultaat
Dus graag een andere suggestie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan