downloaden van playstation store gaat zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

deadmanq

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
57
hallo,
toen ik onlangs hoorde dat de beta van battlefield 3 beschikbaaar is, ging ik rap naar de playstation store om het te downloaden.
toen ik aan het downloaden begon, gebeurde er iets raar.
er stond 15000 min resterend.
ik weet niet of dat dat normaal is , maar ik denk het niet.
maar wat nog raarder is, het is bij alles! bij iedere demo, thema,avatar,DLC,...
de signaal sterkte is 52%
maar toen ik een paar weken daarvoor de demo van Infamous 2 downloade ging dat wel snel.
kunnen jullie mij helpen?
alvast bedankt,
deadmanq
 
start je Router of accespoint eens opnieuw op!!
Als dat niet helpt probeer het dan met een Ethernet kabel!
 
router uit/aan haaft niks uit gehaald.
en internet kabel gaat niet, men router staat in een andere kabel.
 
neem aan dat je bedoelt :
dat je router in een andere kamer staat ?

staan er geen download programma,s om je netwerk te draaien ?

is het een beveiligd netwerk ?

en wat is de uitslag als je www.speedtest.net draait

en ja kan natuurlijk het uittesten of het bekabelt werkt door je playstation 3 + tv naar de router toe te brengen en kijken of het dan wel sneller gaat

ik heb gemerkt met de ps3 dat bekabelt veel beter werkt dan draadloos, dus zou er toch aan denken om een lange kabel door te trekken van je router naar je ps3
 
Laatst bewerkt:
eerste vraag: ja
tweede vraag: nee
derde vraag: ja
vierde vraag: moet ik die testen op de ps3 of eventjes met de laptop naar daar lopen en testen?
en weet iemand waar ik een lange internet kabel kan kopen?
alvast bedankt
deadmanq
 
op die 4e vraag

kijk maar op je laptop als die ook draadloos is verbonden

voor echte nauwkeurigheid zou je hem ook even via draadloos in je ps3 netwerk browser kunnen proberen (weet niet of dat werkt maar denk het wel)

en voor een lange internet kabel kan je hier terecht :

Internet kabel

ik zou voor een cat 6 kabel gaan schijnt dat je hiermee hogere snelheden kunt behalen
 
je kan de speedtest niet op de ps3 uitvoeren, ik deed dit met de laptop en kwam aan 1.5 MB
ik had daarna en achtergrond proberen downloaden via ps-store en er stond:
groote: 854kb
resterend tijd 1 uur
dan weet je al hoe laat het is...
ik ga nog eventjes wachten want het kan natuurlijk ook aan belgacom of zo liggen. maar als het binnen een week niet werkt dan ga ik een kabel kopen.
 
oke ja dat is wel een beetje langzaam voor 854kb

ik moet ook wel zeggen als je maar 1.5 Mbit hebt dat dat ook niet echt veel is of bedoel je echt 1.5 MB ?

ik zou het eerst wel even uittesten of het echt verschil geeft als je met kabel verbonden bent

dus als je een korte kabel hebt zet je ps3 + tv even naast de router en probeer het dan nog een keer uit
 
Laatst bewerkt:
ik kan de tv niet naar mijn router brengen omdat daar te veel rommel en zo ligt ;)
maar zou ik bv een internet kabeltije in men laptop pluggen en dan naar ps3?
 
nee volgens mij gaat dat niet werken

het zou misschien kunnen, maar ik denk dat het nog makkelijker is om je rommel op te ruimen en je tv naast je router neer te zetten :)

maar anders kijk je het nog even aan en als het dan na een paar dagen nog steeds zo is

kan je gewoon een kabeltje halen, het is zo ie zo beter dan draadloos en de kosten zijn het ook niet (zou wel gaan voor de cat 6 kabel)

je zou ook nog even kunnen na checken wat voor internet abonnement je hebt, want ik vind 1,5 Mbit wel heel weinig !

en nog even terug komen op je modem en router resetten heb je dat echt via de reset knop gedaan op de modem ??

als ik het doe hou ik de reset knop ook even vast om hem echt te resetten maar dat zou verschillend kunnen zijn per router of modem
 
Laatst bewerkt:
maar wat heel raar is,
vroeger kon ik wel snel downloaden ik de ps-store.
ik denk dat ik eens contact ga op nemen maar als ze zeggen dat het niet aan hun ligt ga ik voor bekabeld kiezen.
alvast bedankt voor je hulp,
deadmanq
 
De Battlefield 3 Beta word momenteel erg veel gedownload. Ik had er namelijk zelf ook last van, bij mij duurde het namelijk ook drie kwartier langer dan normaal. Ik zou gewoon gaan wachten totdat hij een minder aantal minuten aangeeft. Dit heeft tenminste wel bij mij en mijn vrienden gewerkt.
 
ik heb een aantal dagen gewacht en nu is hij inderdaad beter.
ik denk dat er gewoon eventjes een time-out of zo was.
ik wil iedereen bedanken voor deze topic!!!
grtjs,
deadmanq
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan