voor degene die er interese in hebben hier een handleiding voor downloaden met torrent dat veel beter is dan nieuwsgroepen.
Hoe download ik met torrents?
1. om met bittorrent te downloaden moet je een pogramma hebben waarmee je de download doet.
Hiervoor kun je het pogramma bitcomet,qtorrent,bittorrent, .( bij voorkeur qtorrent = de beste )
2. Ga naar
www.download.com en typ het gewenste pogramma in. bijv. bitcomet.
Mocht dit niet helpen ga dan naar
www.google.nl en typ :'het pogramma' downloaden
vb. qtorrent downloaden, zoek dan een goede link en download het pogramma. ( dit moet eigenlijk gratis zijn vraagt de site geld zoek dan een andere link ) tip : zoek de nieuwste versie van elke pogramma.
3. nadat je het pogramma hebt gedownload installeer het dan.
4. open het pogramma.
5. om een bepaald bestand te downloaden moeten we naar een site.
ik zelf gebruik hier XXXXXXX ( de grootste op het internet )
ga naar deze site.
6. boven in staat een zoekbalk. typ daarin het desgewenste bestand dat je wilt downloaden.
7. bij de zoekresultaten zoek je het bestand en klik je er op.
8. Bij deze kijk je naar de ratio = dit geeft weer hoe snel de download gaat.
Zorg altijd dat de ratio groen van kleur is anders heeft de download helemaal geen zin.
9. Ga naar comments. Kijk ofdat de commentaren goed zijn ( ik bedoel daarmee dat niemand heeft gezegd dat het bestand nep is)
staan er alleen maar normale commentaren ga dan weer naar : general information. en klik op download deze torrent.
10. er opent een nieuw klein schermpje . als het goed is staat er openenen met qtorrent of een ander pogramma.
11. klik openen met aan en klik daarna op ok
12. als het goed is opent je pogramma zich met het bestand als eerste.
de download moet beginnen doet die dat niet zorg dan dat de download opnieuw word geopend( connect)
gefeliciteerd je kunt nu downloaden met torrents
voor meer info of meer handleidingen stuur me bericht ...