Downloaden zonder cd-rom voor windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Hallo allemaal,

Een vraagje. Ik heb momenteel windows xp serv pack 2. Hoe download ik windows serv pack 3 of 4 zonder een cd voor windows?

Ik heb nu winrar maar snap echt niet hoed dit werkt en hoe als ik de serv pack 3 download ik dit goed installeer. Misschien iemand van jullie tips. Doen jullie altijd:thumb:

Alvast bedankt voor jullie geboden hulp.

Groetjes,
Bingo

Hoi

Is er wel een serv pack 2? En zo ja hoe kom ik hier aan. Op een veilige manier?

Ik wil namelijk mijn webcam installeren, maar de installator weigert en vraagt om serv pack 2 minimaal.

Laatst bewerkt:
Het makkelijkste is via de automatische updates. Wel een legale versie hebben dan:thumb:

Ik heb geen windows xp cd-rom. Zijn automatische updates veilig.

Laatst bewerkt:
Ja, zijn veilig maar je moet wel een legale versie van XP op je PC hebben.

Hallo allemaal,

Een vraagje. Ik heb momenteel windows xp serv pack 2.

Groetjes,
Bingo

Maar als je bovenstaande al hebt, waar heb je dan Servicepack twee voor nodig??

Laatst bewerkt:
Sorry, ik heb serv pack 1. En ik probeer mijn nieuwe webcam te installeren. En 1 is niet goed volgens het programma.

En verder heb ik geen window cd-rom

Verder heb ik winrar hoe ga ik hier mee om? Hoe werkt dit als ik de serv pack 2 nu aan het installeren ben?

Laatst bewerkt:
je download het via de link van crash eenmaal de download binnen klik je op de exe.
deze zal dan uitpaken en direct instaleren.
aangeraden woord om even de virus scanner op non actief te zetten.
ook alle open programmas even sluiten zo dat er niets kan storen op de instalatie van sp2.

hoe kom ik ook aan een gratis virusscanner en foxit reader?

Ik heb geen windows xp cd-rom. Zijn automatische updates veilig.

ze zijn veilig, al heb ik toch al meegemaakt dat ze vastliepen vanwege updates voor software op mijn pc die er helemaal niet opstond (maar dat kan mogelijk geweest zijn omdat ik betasoftware op mijn pc draaide, maar toch het zou niet mogen), bovendien is het altijd fijn om te weten wat er juist op je pc wordt geinstalleerd. als er compatibiliteitsproblemen zijn met bijvoorbeeld een iPod, maar je zelf bijvoorbeeld een zen hebt, dan is die update zinloos en is het beter dat ie niet wordt geinstalleerd.

Ik raad je daarom aan om je automatische updates de status "Automatisch downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geïnstalleerd",
je kan dan van elke update afzonderlijk de uitleg lezen en waarvoor hij dient. als je dan zeker weet dat het een foute update is of je hem niet nodig hebt kan je hem gewoon uitschakelen, verbergen en negeren.

Hou er rekening mee dat bij de installatie van sp2 je OS een beetje "overhoop" wordt gegooid, neem daarom best eerst een backup en sla alles op, je pc wordt nl opnieuw opgestart tijdens de installatie van sp2

Laatst bewerkt:
Vet bedankt Raymond, mrmusic en de rest:thumb: :thumb:
Ik ga er mee aan de gang:thumb: .

Groetjes,
Bingo

ze zijn veilig, al heb ik toch al meegemaakt dat ze vastliepen vanwege updates voor software op mijn pc die er helemaal niet opstond (maar dat kan mogelijk geweest zijn omdat ik betasoftware op mijn pc draaide, maar toch het zou niet mogen), bovendien is het altijd fijn om te weten wat er juist op je pc wordt geinstalleerd. als er compatibiliteitsproblemen zijn met bijvoorbeeld een iPod, maar je zelf bijvoorbeeld een zen hebt, dan is die update zinloos en is het beter dat ie niet wordt geinstalleerd.

Ik raad je daarom aan om je automatische updates de status "Automatisch downloaden, maar ik bepaal wanneer de updates worden geïnstalleerd",
je kan dan van elke update afzonderlijk de uitleg lezen en waarvoor hij dient. als je dan zeker weet dat het een foute update is of je hem niet nodig hebt kan je hem gewoon uitschakelen, verbergen en negeren.

Hou er rekening mee dat bij de installatie van sp2 je OS een beetje "overhoop" wordt gegooid, neem daarom best eerst een backup en sla alles op, je pc wordt nl opnieuw opgestart tijdens de installatie van sp2

En wanneer je dan later wel die iPod hebt, heb je een mooi probleem...
Gewoon de updates van Microsoft netjes downloaden en installeren!

Geen probleem, je kan altijd kiezen voor verborgen updates weergeven. Veel beter dat overbodige updates niet op je pc staan.

Als het foute updates zijn (bijvoorbeeld voor een programma dat niet op je pc staat), kan dat alleen maar conflicten of problemen veroorzaken, of hij krijgt de updates niet geinstalleerd omdat er niets te updaten valt en dan lopen de updates weer vast.
Lijkt me steeds beter om zelf te controleren welke updates er worden geinstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan