downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Als ik op een internet pagina beland ben en er staat een koppeling downloaden dan gebeurt er niets alleen een klein muziekje.
Ik heb norten internet security uitgezet, maar dat helot ook niets.
WIE HELPT MIJ.

GER

Is dat op iedere willekeurige pagina? Of alleen één bestand wat je wilt downloaden op een bepaalde site?
Wat voor muziekje????

Zeker je firewall niet uitzetten! Alles behoort goed te lopen met firewall.
Op het moment dat je dat muziekje hoort zie je dan daarboven misschien een cremekleurige balk waarop je moet klikken?
(Een beveiliging van Microsoft) Ik heb nog nooit een muziekje gehad trouwens :confused:

Heb je die balk niet...scan minimaal je pc even met AdAware of Spybot Search and Destroy.

Het is op elke pagina en links boven in flikkert even dat beeldje en dan is het weg.

Ger

Ga eens naar EXTRA en dan INTERNETOPTIES en dan naar tabblad BEVELIGING.
Klik vervolgens op AANGEPAST NIVEAU en stel daar het één en ander in zoals je in de bijlage ziet!

Laatst bewerkt:
Nog even meedenken hoor!
Wat flikkert er even?
Heb je toevallig een pop up blocker geïnstaleerd?

Ja, was mijn volgende optie;)
Ik wacht nog even op de vraagsteller.....

Laatst bewerkt:
Ja, was mijn volgende optie
Ahum ahum :D Als topicstarter goed heeft gelezen is de pc al op spyware gescand.

Nou, ik lees ook vaak niet goed hoor! :)
Die, die virussen moeten eventueel nog hoor maar laten we eerst de spyware uitkomst even afwachten.
Als dit niets oplost moet topicstarter misschien naar ASO?

Nis scant niet op spyware!
Bovendien: Ik heb norten internet security uitgezet, maar dat helot ook niets
Norton had dus niets te blocken op dat moment :cool:

Geplaatst door Elisa
Nis scant niet op spyware!
Bovendien: Ik heb norten internet security uitgezet, maar dat helot ook niets
Norton had dus niets te blocken op dat moment :cool:

Is een Vires wat en Je spyware en Vires Scanner omzeilt,weet alleen niet welke pecies Vandaar mijn vraag ,doe eens een Online Scan.
En anders wordt het ASO
http://www.antispywareoffensief.nl/

Is een Vires wat en Je spyware en Vires Scanner omzeilt,weet alleen niet welke pecies Vandaar mijn vraag ,doe eens een Online Scan. Hm, dan zou ik ook maar even Een trojan-scan gaan doen.

Geplaatst door Elisa
Is een Vires wat en Je spyware en Vires Scanner omzeilt,weet alleen niet welke pecies Vandaar mijn vraag ,doe eens een Online Scan. Hm, dan zou ik ook maar even Een trojan-scan gaan doen.

Wel met IE doen ,ondersteunt FireFox niet

pop op aan en uit gezet zelfde probleem het is geen virus ik heb gescand.
En nu

Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan