downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op trojans scannen. Zie mijn link.
En als je dit nog niet gedaan hebt.......ook Spybot Search and Destroy draaien (spyware)
Vind je nog niets dan kun je het beste zoals Bandit123 al zei, naar ASO gaan.

Laatst bewerkt:
Vreemd!
Concluderend heb je....
1. Op virussen gescand
2. Op syware gescand
3. Instellingen nagelopen
4. Pop up blocker uitgezet

Heb je XP en was dit opeens? Al systeemherstel gedaan?
Ik weet wel een progje die allerlei problemen oplost maar ik vraag me af wat er nou even flikkert zoals je zegt?

Ik zou voor een Hijackthis gaan op ASO!

Vreemd!
Ja, maar is er nu al gescand op trojans?
Je hebt tenslotte startpage trojans enz enz.
Ik ben werkelijk beniewd!

Laat je ons weten wat het nou was?
Dit is iets wat we allemaal niet meer vergeten.
Een popup met een muziekje :D

Ik heb nog geen antwoord van ASO maar heb het net ontdekt

Ik had Ashampoo Win Optimizer suite geinstalleerd daar zit die popup in die het boeltje blokkeerd.
Ik kwam er bij toeval achter toen ik met de cumputer een programma liet zoeken die een popup doet. En toen kwam ik dat programma tegen. Ik heb de popup geblokkerd en weg was het. Ik had een paar dagen geleden dit programma gedownload en geinstalleerd en er niet meer naar gekeken. IK download veel programma's via nieuwsgroepen. Laat ze soms een tijdje staan en als ik tijd heb, pak ik ze uit. Soms weet ik zelf niet meer waar het voor diend. Ik dit geval ook met de bekende gevolgen.
Allemaal bedankt voor het meedenken.
Tot de volgende keer.

Groetjes,

Ger

Dit bericht kwam net binnen van ASO als je een soort gelijk geval hebt als ik had kan dit het ook zijn.

Oplossing:

Gebruik je Internet Explorer? Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software > Programma's wijzigen of verwijderen. Kijk in de lijst of je het volgende programma tegenkomt: J2SE Runtime Environment (4,5?). Voor deze regel staat een met streepjes getekend kofiekopje. Als je het niet kunt vinden ga dan naar deze website: http://java.sun.com/j2se/1.5.0/download.jsp . Download het bestand (onder de eerste ononderbroken zwarte streep): J2SE Runtime Environment 5.0 Update 6. Bewaar het in een map waar je het later terug kan vinden (C:\Downloads, of als je een D schijf hebt D:\Downloads). Dubbelklik op het bestand als de download klaar is. (Vroeger was Java bij IE ingebouwd, nu niet meer.) Herstart je PC.

Ja maar volgens mij begint het nu pas bij ASO.
Die koffiekop is Java.
Als je deze dus niet ziet staan in IE moet je het downloaden. Daarna zul je allerlei logs moeten uitdraaien.

In ieder geval ben jij uit de problemen.
Draai toch nog eens goed Spybot Search and Destroy (die bij is)
Ik hou niet van zingende popups :D

We hadden allemaal een ander idee van jouw probleem en waren best nieuwgierig wat het zou worden.
Kom jij met Ashampoo aanzetten! Wat een desillusie :p

Laatst bewerkt:
Toch een popup killer.....gelukkig ben je er vanaf!

@Elisa...kan best gezellig zijn hoor een zingende popup killer:p

Wel grappig, we dachten allemaal een stap te ver :)

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan