downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb dat gelezen in de computer idee;) ....moet je heel veel stappen doorlopen:confused:.....
wil hem wel voor je inscannen of was het maar voor de fun?(wil het nog wel doen hoor)

Hi Yordi,
Ik heb dat programmo gedownload maar zoals ik begrepen heb, moet er nu een
pictogram in de status bar staan, ik zie niets,

Re...

Hi Yordi,
Ik heb dat programmo gedownload maar zoals ik begrepen heb, moet er nu een
pictogram in de status bar staan, ik zie niets,

hooi,

je moet niet het progje downloaden, maar de url van een youtubevideo invoeren en dan moet je op download klikken. dan word het bestand gevormt en klik je daarna nog een keer op download en dan krijg je het bestand op je pc.

groetjes,

jordy

zotezien manieren genoeg:thumb: ....wist ik niet eens:o

maar.....op helpmij kom je af en toe ook veel te weten zeg!:thumb: :love:

Lees onderstaande maar even:

Orbit Downloader
Snel, sneller, snelst, dat zoek je in een downloadtool. Wanneer je - zoals nog velen - Internet Explorer gebruikt is een goede manager een must. Immers een goede beheertool, zoals in Firefox standaard aanwezig, ontbreekt zelfs in de nieuwste versie 7.0 in zijn geheel. Orbit Downloader springt in dat gapende gat en geeft elke IE-surfer een veelzijdig stuk downloadgereedschap in handen.

Behalve het snel verwerken van 'normale downloads' is Orbit Downloader goed bij de tijd. Het veilig stellen van filmpjes op videoportals als YouTube of Google Video vormt geen enkel probleem. Het is slechts nodig om even met de muis op het filmpje te gaan staan en een 'Get it' knop komt keurig tevoorschijn. Hetzelfde trucje werkt ook voor bijvoorbeeld spelletjes die gemaakt zijn in Flash, je plukt de bestanden zo van het web. Je kunt ze daarna op een USB-stick zetten en overal spelen.

Een andere goede eigenschap is de ondersteuning voor file-sharing websites. Niet alleen het bekende RapidShare wordt sneller met Orbit, ook concurrenten als MegaUpload en FileFront werken prima. Orbit is ook zo slim om via het DHT (een P2P-protocol) te kijken of er nog meer bronnen zijn. Indien dit het geval is wordt de download verdeeld in meerdere stukken, waardoor de snelheid meestal nog hoger zal worden.

Verder kan Orbit alle downloads eerst langs je virusscanner sturen en dat is altijd aan te raden. Ook wordt de prima IE-schil Maxthon ondersteund en in combinatie met de add-on FlashGot valt ook de koppeling met Firefox te maken

Bron: http://web.planet.nl/planetdownload/pd201206.shtml

Beste helpers,
Ik ga het morgen weer eens proberen.
In ieder geval bedankt.
Met Orbit ben ik zo ver, dat ik de film in ieder geval in dat scherm heb staan : links staat
completed en rechts de file die ik gedownload heb,
Klik ik hierop dan krijg ik een bladzij met mijn bewuste video, maar klik ik daar dan weer op dan kan de webserver de zaak niet weergeven.
Ik ga morgen de zaak grondig uitzoeken.
Nogmaals bedankt,

Hallo Yordyvan, Dillondarko, John,
Bedankt voor de adviezen.
Ik houd het bij Orbit: Muisaanwijzer op de video en .... "You get it"

Bedankt,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan