Downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

craigy

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Berichten
94
Wat is het beste download programma want een jongen uit mij klas kan gewoon de film 300 downloaden dus ik wil oook zo download programmma waarop ik nieuwe films kan downloaden :D
 
Of met torrents, minder moeilijk dan nieuwsgroepen maar wel veel minder snel:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar niet het meest eenvoudigst zijn die nieuwsgroepen alhoewel alles te leren valt.
Zelf werk ik met Bittorrent maar daar ben je wel afhankelijk van het aantal seeders voor je snelheid en je moet de juiste sites weten te vinden. Die mogen we hier niet noemen.
 
er zijn natuurlijk ook sites zoals sites die ik nog steeds niet mag noemen, maar je moet aan een invite kunnen komen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke Bedankt:thumb: maar jameer dat je geen sites mag noemen
 
welk download programma

ik welke download programma is beter Azerus of Utorrent
 
Tja, ik weet niet welke beter is. Maar weet wel dat Azureus enorm veel geheugen vreet. Eerst downloaden ik met dit programma maar kon nauwelijks meer een website openen.

Daarna overgestapt op Utorrent en dat werkt perfect en is hartstikke 'licht':thumb:
Makkelijk te bedienen en idem interface. :D
 
Dat maakt niet zoveel uit. De snelheid hangt toch voornamelijk af van het aanbod van seeders en leechers. Ik haal gemiddeld een snelheid met Utorrent van zo'n 300 kbs en een film van 700 mb is dan binnen een uurtje gedownload. Maar ook wel eens snelheden gehaald van 1 tot 2 mbs en dan is het binnen tien minuten gepiept:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan