downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Berichten
143
Hallo,
Tot hiertoe had ik geen problemen om bestanden via Internet te downloaden. Het ging dan meestal over pdf en/of office bestanden. Ik doe mijn boekhouding online en als ik probeer een document te downloaden van mijn boekhoudpakket (vb. BTW aangifte) krijg ik steeds de melding "Toegang geweigerd". Ik probeerde reeds het xml-bestand op allerlei locaties op te slaan maar steeds krijg ik deze melding. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de beveiligingsinstellingen van vista of explorer. Ik geraak er echter niet uit. Heeft iemand een tip? Hartelijk dank bij voorbaat.
 
Het is denk ik wel handig als je hier het boekhoudpakket vermeldt. En heb je al bij de leverancier van het boekhoudpakket geinformeerd?

Ron
 
Dag Ron,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik het boekhoudpakket Octopus (van de firma Inaras). Ik kan ook gebruik maken van hun help-desk om mijn probleem voor te leggen. Toch wou ik liever even eerst zelf proberen, misschien is het maar een kleinigheid in de instellingen. Dank bij voorbaat
 
Ha, je betaalt een hoop geld voor dat pakket en voor de helpdesk. En als het wat kleins is dan kunnen zij je als beste en het snelst je op het goede pad zetten.

Ron
 
Hoi
heb je al het gebruikersaccount uitgeschakeld en het dan proberen te downloaden?
via start>configuratiescherm>gebruikersaccounts en dan gebruikersaccount(oftewel UAC)uitschakelen.
 
uac

Dank je wel Maikel9. Dank zij jou is mijn probleem nu opgelost, ik vergeet je tip nooit meer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan