downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet zorgen voor een .torrent file van dat gene wat je wil downloaden.
www.**********.org

Die open je met azeurus en dan moet ie gaan :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik gok even dat je vraag was: Hoe doe ik dat?


Ga naar google
Typ in je liedje, zanger en daar achter "torrent"

open wat sites hier en daar
klik op wat download linkjes hier en daar
run eventueel je virus scanner een paar keer en open dan de zojuist gedownloade torrents in azureus

Alleen muziek downloaden met vrijgegeven rechten hè! :thumb:
 
of zoek een paar torrentsites;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
of neem nieuwsgroepen hehe. Zit vaak ook wel bij je eigen provider. Retentie tot 24 uur of misschien langer:thumb:
 
Ik raad hem tog torrents aan. Want ik w8 liever iets langer dan dat ik het wat sneller heb en dat ik er voor moet betalen.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwsgroepen is vaak sneller en virusvrij. Met je eigen provider kun je nieuwsgroepen gebruiken. 24 uren tot 1 week retentie zoals ik al zei :thumb: en daar hoef je niet voor te betalen ;)



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je wel eens wat retentie inhoud? of heeft het meerdere betekenissen ofsoo..:confused:
Maar iniedergeval wat heeft die er aan als die er maar 1 week gebruik van kan maken?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
retentie betekend het aantal dagen dat de data op de server van je provider blijft staan. stel je wilt een game ofzo downloaden en die is 10 dagen geleden gepost. Dan kun je hem niet meer downloaden om dat je zelf maar 24 uren tot 1 week retentie hebt :thumb:
Voor 7 euro per maand heb je retentie tot 170 dagen.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ach soo, Maar dus als je er normaal gebruik van wil maken moet je alsnog betalen.:thumb:



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dames / Heren,

ik heb veel onnodige posts verwijderd, die geen toegevoegde waarde hebben.

Verder groot aantal onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.
 
Ja nu weten we wel een keer dat je muziek wilt downloaden
met azureus. Maar wat is nu percies je vraag!:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan