downloading cable

Status
Niet open voor verdere reacties.

love-miranda

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2006
Heyy

ik weet niet of ik in het goede forum zit, maar wist eigenlijk niet waar ik dit kan plaatsen.
Ik heb een downloading cable van samsung (ik heb zelf de samsung D500, die kabel kwam niet bij die telefoon die had ik al)
Als ik die in de computer aansluit dan gaat ie mijn telefoon opladen, maar dat is niet de bedoeling :eek:
Op internet opgezocht, het is toch echt een kabel om bestanden mee uit te wisselen..
Komt het omdat ik de verkeerde telefoon erbij heb, of doe ik wat verkeerd?
Mijn computer zegt ook niet dat er nieuwe hardware gevonden is als ik hem erin doe, terwijl hij dat normaal wel doet.. wie kan mij helpen??

groetjes Miranda

Meestal moet je een kabel hebben die bij de telefoon hoort, anders werkt het niet. De Samsung D500 kan ook via Bluetooth of infrarood bestanden over zetten.

Je hebt ook nog pc software van Samsung nodig voor jou telefoon.(Easy studio)

Die kabel doet het dus echt niet... hij is ook al heel oud volgens mij.
En via bluetooth zou makkelijker zijn ja, maar heb op het moment geen stick daarvoor.. Hoe werkt het met infra rood dan? Moet je daar ook iets speciaals voor hebben?

Je moet dan wel een Infrarood poort op je pc hebben, op een laptop zit vaak al een infrarood poort. De infrarood op de D500 zit links naast de toetsen een klein zwart glimmend vlakje, deze moet rect tegenover de infrarood porrt van de laptop op pc liggen. Het is het principe van de TV afstandbediening.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan