Downloadlimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joerii14

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
132
Hallo,

ik gebruik sinds kort grabit etc.
en mijn downloadlimiet is 50 gb per maand maar nu we de vorige maand al gepasseerd zijn kan ik nogsteeds niet downloaden.

ik citeer van de ziggo site : Als je de datalimiet hebt bereikt, is het niet meer mogelijk om berichten van een nieuwsgroep te downloaden. Je ontvangt hierover een e-mail. In de eerstvolgende maand kun je weer opnieuw inloggen.

maar nu we in een nieuwe maand zitten ownload hij nogsteeds niet.
 
Contact opnemen mmet Ziggo, nou, succes daarmee...

Of een abbo nemen bij een payserver, ben je van alle ellende af!
 
Hallo,

ik gebruik sinds kort grabit etc.
en mijn downloadlimiet is 50 gb per maand maar nu we de vorige maand al gepasseerd zijn kan ik nogsteeds niet downloaden.

ik citeer van de ziggo site : Als je de datalimiet hebt bereikt, is het niet meer mogelijk om berichten van een nieuwsgroep te downloaden. Je ontvangt hierover een e-mail. In de eerstvolgende maand kun je weer opnieuw inloggen.

maar nu we in een nieuwe maand zitten ownload hij nogsteeds niet.

Ik ken de voorwaarden van Ziggo niet.
Is die 50gb het totale download dataverkeer of alleen de downloadlimiet voor de nieuwsgroepen.
Anders heeft een payserver zoals mrmusic zegt niet zo veel zin.
 
Ik ken de voorwaarden van Ziggo niet.
Is die 50gb het totale download dataverkeer of alleen de downloadlimiet voor de nieuwsgroepen.
Anders heeft een payserver zoals mrmusic zegt niet zo veel zin.

Het gaat bij Ziggo om de download limiet en niet om het gebruikte dataverkeer.
 
Welke abbonnement heb je van Ziggo (@home)?

Ik kan mij niet heugen dat zij met een download limiet werken tenzij je download uit de nieuwsgroepen van @home zelf daar zit wel een limiet op.

Mocht dat het verhaal zijn dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar een payserver (ik zit regelmatig over de 200gb per maand en nog nooit last van hun gehad)
 
Sinds de diverse kabel-providers Ziggo zijn geworden, is er wal een datalimiet bij het downloaden van hun server, voorheen (bij b.v. Casema) had ik dat niet, nu plotsklaps wel...
 
Je bedoelt hun eigen nieuwsserver? Maar dat geef ik zelf ook al aan
 
Uit zijn verhaal haal ik niet dat het om de @home nieuwsgroepen gaat. Het gaat over 50GB download limiet en een antwoord van Ziggo over het niet meer kunnen downloaden van EEN nieuwsgroep.
 
het is de @home news server.
maar ik overweeg een abbo te nemen waar kan ik dat evt krijgen ?
 
download limiet

ja ik zit sind's kort met het zelfde probleem hoor

Met Alles-in-1 haal je het gemak van televisie, internet en telefonie in huis van één leverancier. Wat je allemaal krijgt in je Alles-in-1 Plus pakket staat hieronder vermeld.
Televisie
60 televisiezenders in analoge en digitale kwaliteit
5 verrassingszenders uit de Keuzepakketten
Internet
downloaden met 20 Mbit/s, uploaden met 3 Mbit/s
e-mail: 5 e-mailadressen (100 MB)
ruimte voor homepage: 100 MB
nieuwsgroepen: 50 GB per maand
Telefonie
gratis bellen met alle andere 900.000 abonnees van Telefonie van Ziggo
lage tarieven naar vast (€ 0,025 per minuut) en mobiel (€ 0,169 per minuut)
overstappen met behoud van nummer en toestel
gratis voicemail, nummerweergave, sterretjesdiensten
geschikt voor de meeste alarmsystemen

dus ook al heb je de duurste en beste usenet server hebt dan houd het gewoon op
dan moet je de duurtste internet pakket van ziggo nemen
 
Ik ken de voorwaarden van Ziggo niet.
Is die 50gb het totale download dataverkeer of alleen de downloadlimiet voor de nieuwsgroepen.
Anders heeft een payserver zoals mrmusic zegt niet zo veel zin.

Die datalimiet is alleen beperkt bij de servers van Ziggo.
Een aparte payserver staat hier geheel los van, en heeft dus wel degelijk zin, tenzij Ziggo een totaallimiet op de abbo heeft ingesteld(maar dat is hier niet ter sprake).


Wat ik niet kan opmaken is: Of ziggo bij die downloadlimiet een maand na de exacte datum van overschreiding hanteerd of dag 1 van de nieuwe maand.
 
Topic van oktober 2008.
Maak dan alsjeblieft een nieuwe vraag.
Er is veel veranderd in een jaar.
Daarom een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan