Downloadlink aanklikken werkt niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Al Capino

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
Hoi mensen,

Als ik op een downloadlink klik, gaat hij naar een lege pagina en die ik de hele url met bestandsnaam staan, maar er komt geen downloadvenster naar voren om te saven. Ik heb net windows xp pro opnieuw geinstalleerd, dus dan zou ik eigenlijk zeker geen probs moeten hebben....:(

- Heb firewall al volledig ge-deinstalled, werkt niet.
- heb geen router
- zit direct op internet
- kan wel downen met een accelerator (maar niet iedere site ondersteunt dat ivm dataverkeer)
- rechtermuisknop en dan opslaan werkt wel weer. Maar dit werkt niet op javaknoppen of als rechtermuisknop gedisabled is.

Herkent iemand dit probleem? :confused:

Maar dat is het hem juist!

Heb ik allang gedaan met de nieuwste versie ad-aware EN ge-update. Ad-watch stond vanaf het begin af aan aan om spyware te weren.

En het is een schone installatie met eigen progjes.
Ben geen newbie in dit opzicht, maar hier kom ik ff niet uit. :confused:

Laatst bewerkt:
Misschien is het toch verstandig om in dat bericht een Hijack-this log te plaatsen.

Niet om het een of ander, maar ik krijg de indruk dat je me niet gelooft. :D

Ik ken mijn systeem en weet wat ik installeer en wat verdacht is. Maar ik wil het ook wel door een ander laten analyseren. Bij deze dan de log file.

Laatst bewerkt:
Sorry gezina, ik wist niet dat er een aparte post voor was en ook niet dat de bijlage er niet in mocht. Ik zag bij anderre berichten ook bijlages staan, vandaar. ;)

Ik zal het in je link plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan