Downloadproblemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2005
Beste mensen,

Kan iemand mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb een pc met ME. Het downloaden van bestanden gaat niet meer. Zodra ik probeer iets down te loaden van een site begint hij, je krijgt zo'n balkje met downloaden en daarna zegt de pc. Downloaden gaat niet iets met exe.

Ik ben absoluut geen kei met het PC jargon, dus graag in heel simpel Nederlands:))))

Alvast bedankt!!!

Hallo

Jij wil simpel Nederlands, maar ik wil simpel weten.

Iets met exe, dat staat er vast niet.

Wat staat er wel ?

Eric.

Beste Eric,

Op dit moment zit ik niet achter mij pc thuis.
Is het goed als ik dat vanavond doorgeef???

Ja, het is natuurlijk niet duidelijk zoals ik het beschreef.

Maar het downloadbalkje komt tevoorschijn doet net of hij aan het downloaden, maar het balkje schiet niet op en geeft dan de fout aan. iexplore en exe. bestand etc..

Ik mail vanavond

Hoi Eric,

Het volgende wordt weergegeven:
Eerst staat bestand downloaden en daarna geeft hij de volgende foutmelding met een grote rode kruis weer:

Het volgende bestand kan niet worden gedownload setup-ib exe van internet explorer kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden. Probeer het later opnieuw.

Dit geeft tie aan. Ik word helemaal gestoord. Als ik niet op ok klik blijft hij bestand downloaden maar leeg. Geen 1 procent. Dit doet hij heel de tijd. Je kan op internet, maar geen toepassingen downloaden e.d. Help mij a.u.b.
:evil:

Zie bijlage

Bijlagen

PopUp blokker

Je hebt niet toevallig een popup blokker er op zitten.

Geef anders even de link, dan test ik het voor je.

Eric

Meschien heb je de pop-up blokker aan staan. Zet deze eens uit als dat zo is, en probeer het dan nogmaals.

Hallo Keffie

Wat een bijzondere naam overigens.

Vind je dat ik niet duidelijk genoeg ben. Dat hoef ik er toch niet bij te zetten (van dat uitzetten).

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan