Downloadprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartje-Sho

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
Berichten
14
Wie weet er, behalve kazaa, een goed programma om [modbreak]hier mag je niet om vragen[/modbreak] bestanden te downloaden?? Dus alles in 1??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zal eens op www.download.com moeten kijken en dan zoeken naar p2p programma's er zijn er zo veel. Maar of ze allemaal zo goed zijn als Kazaa is de vraag. Ik gebruik naast Kazaa bijvoorbeeld ook Shereaza en WinMX.
Allebei wel aardig maar niet zo snel....
 
Laatst bewerkt:
Weet jij niet hoe ik mijn probleem met kazaa moet oplossen zoals beschreven staat in mijn andere topic??
 
Ik vind Bittorent momenteel toch echt wel het snelste.
 
Geplaatst door DarkZen
Ik vind Bittorent momenteel toch echt wel het snelste.
volledig akkoord ... en tot nu nog nooit een virus binnen gekregen, bij kazaa quasi dagelijkse kost.
 
Ja, dat hoor ik vaak van Kazaa maar ik gebruik het nu al jaren en vaak ook en heb pas één keer een virusje binnen gehad. Toch vreemd:(
Bittorent gebruik ik ook en ook naar volledige tevredenheid.:thumb:
 
Geplaatst door Maartje-Sho
Weet jij niet hoe ik mijn probleem met kazaa moet oplossen zoals beschreven staat in mijn andere topic??



Als ik dat had gekund denk je dan niet dat ik dat allang gedaan zou hebben in dat topic????
 
Geplaatst door Raymond Bos
Ja, dat hoor ik vaak van Kazaa maar ik gebruik het nu al jaren en vaak ook en heb pas één keer een virusje binnen gehad. Toch vreemd:(
Bittorent gebruik ik ook en ook naar volledige tevredenheid.:thumb:
veel maakt het niet echt uit, norton pakt ze wel ...
 
Kan je met bittorent ook muziek downloaden? Wat is dan een goede site om voor bittorent muziek en films te zoeken? Dan probeer ik dat wel... zucht... in ieder geval bedankt voor jullie hulp!:D
 
Voor muziek is Soulseek een geweldig p2p-programma. WinMX schijnt ook wel aardig te zijn. Maar met BitTorrent is ook wel muziek te vinden.

Links naar sites met Torrent-downloads mogen we hier niet geven, vanwege de Helpmij-huisregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan