downloadprogs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton Theunissen

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2003
Hoi,

Ik heb het volgende probleem:

als ik òf Kazaa-lite, òf WinMX, òf eDonkey start is er niets aan de hand en beginnen de programma's gewoon te downloaden, maar na een tijdje, ongeacht welk van deze progs ik gestart heb, start pc spontaan opnieuw op... Dit heb ik alleen maar als ik 1 van deze programma's gestart heb....

Heeft iemand dit al eens gehad, of kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt.

m.vr.gr. Ton Theunissen.

Waarschijnlijk vragen deze programma's teveel van je computer.
Wat zijn je specificaties.

Hoi Sigma,

Ok, ik heb een vrij oude pc, Pentium II 350 Mhz MMX met 512 MB geheugen, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen, want deze progs hebben het altijd gedaan....

sinds 1 of 2 maanden heb ik dit probleem... daarvoor altijd perfect gewerkt...

in ieder geval alvast bedankt voor je snelle reactie.

groetjes Ton.

Welke windows versie heb je nu op het systeem staan.

Hoi Humpe,

Ik heb nu Windows XP Pro er op staan, maar die staat er al langer op... dus ook onder deze versie werkten ze prima... doch nu niet meer...

Ik heb zelf ook windows xp er opstaan maar ik heb zelf nog wat problem.
verder loopt op xp verder alls goed op een webcam na.
Pentium II 350 mhz.
suc6 verder.

Laatst bewerkt:
krijgt je pc wel voldoende lucht ?
draaien de ventilatoren normaal ?

De P2P progjes of het downen vergen nogal veel van je pc. Een temperatuurprobleem zou heel goed kunnen. Check ook eens op virussen en spyware. Je hebt een goede firewall? Misschien dat iemand met succes je pc overneemt. Ik krijg altijd ontzetttend veel meldingen als er een P2P progje draait.

Humpe en Wim,

Zal best dat deze progs veel vergen van de pc, maar het rare is juist dat ze onder dezelfde configuratie altijd prima gewerkt hebben... echt alleen de laatste tijd gaat het mis...

En vents lopen normaal, ook worden anti-virus en spyware regelmatig gechecked...

progs starten prima, hebben ook gewoon zoekresultaten, en beginnen ook gewoon met downloaden, maar na een tijdje start pc spontaan opnieuw op...

Bedankt voor jullie reactie. Ton.

PC's net zoals mensen worden oud ?? ;)

Here's What You Need to Use Windows XP Professional
PC with 300 megahertz or higher processor clock speed recommended; 233 MHz minimum required (single or dual processor system);* Intel Pentium/Celeron family, or AMD K6/Athlon/Duron family, or compatible processor recommended
128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features)
1.5 gigabytes (GB) of available hard disk space*
Super VGA (800 × 600) or higher-resolution video adapter and monitor
CD-ROM or DVD drive
Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device

In de loop van de tijd komt er toch allerlei rommel op een computer die het functioneren belemmert.
Mogelijk dat formateren en zo min mogelijk installeren het probleem oplost.

Kijk ook eens hoeveel processen er eigenlijk lopen.
Dit kan bij taakbeheer, hier kom je met ctrl-alt-del.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan