Downloads corrupt/falen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JopJop12

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
Hoi,

Sinds twee dagen raakt ieder bestand dat ik download corrupt.
Hij begint met downloaden, haalt 100%, stopt dan, chrome zegt dat het bestand nog niet klaar is, dan duurt het heel lang voordat het bestand daadwerkelijk voltooid is, en dan is het heel random of de bestanden corrupt zijn of niet. De VLC installer is bijvoorbeeld wel corrupt, maar een random zip bestandje haalt het wel.
Dit gebeurt in zowel Chrome als Firefox. Ik heb Opera niet geprobeerd, want die installer raakt iedere keer corrupt, en dan meld ie dat het geen 7zip format is. Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Edit: Ik ben er inmiddels achter dat Avast het probleem was. Als ik alle schilden uitzet, werken mn downloads, en ik heb bijv Opera geinstalleerd. Nu vroeg ik me af of iemand wist hoe je Avast zo insteld dat het nog wel beveiligd, maar verder van zulke dingen afblijft. Als het niet anders kan, heeft iemand goede ervaringen met ander gratis antivirus programma's?

Thx!

Laatst bewerkt:
Zelf gebruik ik al jaren AVG zonder een enkel probleem en die heeft me toch al een aantal keren goed beschermd.
Daarnaast is er niks mis met Avast, dat is een prima programma.
Loop de instellingen eens na, daar zit vast iets bij dat je probleem veroorzaakt.
Misschien dat iemand anders hier het ook gebruikt en je daarbij van dienst kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan