downloads openen niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjetal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Berichten
2
dowloads openen niet meer


ik heb megamanager gedownload. vond het een vervelend programma en heb het vrijwel direct verwijderd. Zoals gevraagd ook de computer (na verwijdering) opnieuw opgestart.
MAAR...... sinds dien krijg ik de onderstaande melding als ik iets wil openen wat ik zojuist heb gedownload:

melding:
het item waarnaar deze snelkoppeling verwijst, is gewijzigd of verplaatst, waardoor deze snelkoppeling niet goed meer werkt.

Ik wilde graag mijn pc naar een herstelpunt zetten, om zo van het probleem af te zijn.
maar helaas heb ik nooit een systeemherstelpunt gemaakt.

Kan iemand mij ajb helpen, en vertellen hoe ik;
- de gedownloade bestanden weer gewoon kan openen.
- ik alsnog een oud systeemherstelpunt kan maken???


Alvast bedankt!!!!

mvg chantal
 
Als het goed is maakt je computer automatisch herstel punten, tenminste dat dacht ik. Als je naar "System Restore" of "Systeem Herstel" kun je dan geen een datum kiezen om terug te halen?
 
Ja dat dacht ik dus ook, maar toen ik mijn comp. op een nieuw herstelpunt wilde terug zetten kreeg ik de volgende melding:
er zijn geen herstelpunten op de systeemschijf van uw computer gemaakt. open systeemschermbeveiliging als u een herstelpunt wilt maken.

en toen ik een herstelpunt wilde maken, (advies van melding uit tweede regel) kon ik dat alleen maar doen van de dag van nu en aankomende dagen...

dus ik kan niet meer terug in mijn computer....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan