Downloads overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jgreev

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
86
Hallo,

Ik heb pas een nieuwe pc gekocht.
En op mijn oude pc heb ik een aantal downloads staan die voor bijv, 50% klaar zijn hoe kan ik die nu overzetten naar mijn nieuwe pc en toch die 50% al klaar hebben.
HJeb op mijn oude pc Vista en gebruik Utorrent op mijn nieuwe pc staat windows 7 en gebruik ik BitTorrent.

Hopelijk kan iemand me helpen?

Mvgr
 
Dit is niet echt een oplossing voor je, maar wel een tip.
Laat die downloads afhandelen door je oude pc en verplaats ze dan naar je nieuwe:eek:
 
Gewoon allebei aanzetten, zorgen dat ze dezelfde torrent aan hebben staan en via het lokale netwerk van pc1 naar pc2 "downloaden".

Bij uTorrent: instellingen --> BitTorrent --> Vink "Lokale peer-ontdekking inschakelen" aan.
 
De downloads staan opgeslagen op mijn externe harde schijf kan ik ze dan niet gewoon op de andere pc openen en dat die dan zelf ziet hoever ze al zijn gedownload??
bedankt voor de snelle reacties!:D
 
Ik dacht:
Harde schijf aansluiten, torrent openen, zelfde downloadmap selecteren, te downloaden bestanden (selecteer degene waar je nog niks van had gedownload), klik op ok.
Als het goed is gaat utorrent nu controleren wat er door je andere pc is gedownload. als hij het heeft gecontroleerd kan je weer die bestanden op Download zetten.
 
op mij oude pc staat utorrent ik heb ze vanuit mijn oude pc allemaal overgezet naar mijn externe hardeschijf, Daar staan ze nu nog allemaal op.
Toen heb ik op mijn nieuwe pc bittorrent geinstalleerd en heb ik een download overgezet in de doel map van bittorrent!
en die download geopend in bittorrent!
nu download die dat bestand gewoon weer van vooraf aan dus hij ziet niet dat hij al voor een deel gedownload is.


Bij uTorrent: instellingen --> BitTorrent --> Vink "Lokale peer-ontdekking inschakelen" aan.--> dit stond bij bit en utorrent allebei al ingeschakeld
 
''nu download die dat bestand gewoon weer van vooraf aan dus hij ziet niet dat hij al voor een deel gedownload is.'''

Nee helaas niet ^
|
 
Wachten is toch niet zo erg? Ik zou hem gewoon opnieuw laten lopen.
 
Ik heb op de nieuwe pc uTorrent gezet en daar de downloads opnieuw geopend en toen downloade die daar gewoon verder:d
Bedankt voor alle hulp:D
 
Ja, dat is wat ik bedoel. µTorrent vind ik wel het beste werken. En die µ maak ik op mijn smartphone (Windows Phone) !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan