downloads worden niet opgeslagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Beste mensen. Als ik wat wil downloaden het maakt niet uit wat voor iets een programma, plaatjes etc. wordt het niet opgeslagen in de map die ik aangeef. Ook al maak ik een nieuwe map blijft deze leeg. Vroeger als ik iets downloadde koos ik voor opslaan en dan map openen, maar dat laatste (map openen) gaat ook niet. Het schermpje verdwijnt meteen. Ook als ik zelf naar het pad ga waar het zou moeten staan is er niets opgeslagen. Wie kan mij hierbij helpen?
Graag zo vlug mogelijk, want ik moet iets belangrijks downloaden. Zelfs open download, wat ik niet graag doe lukt niet.
Bij voorbaat bedankt voor de hulp

downloads worden niet opgeslagen

Ik gebruik IE 7 Viresscanner AVG
Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft. Ik heb altijd met dezelfde instellingen alles kunnen downloaden. Het is pas sinds enkele weken dat het niet gaat. Maak niet uit wat voor een progje. Alles wat ik wil downloaden wordt wel gedownload. Ik zie het groe voortgangsbalkje, maar als het klaar is hoor ik een pieptoon dat het klaar is maar er staat niets in het mapje. Ook plaatjes met opslaan als worden niet meer opgeslagen. De bijlages van de emails ook niet. Geen progjes geen muziek dus letterlijk niets.
Groetjes Hannie.

Ik heb hetzelfde probleem met internet Explorer.
Heb daarna Firefox geïnstalleerd en heb hier nu ook problemen mee.
Als ik iets download b.v.b. een ondertitel voor een film en deze ingepakt is met winrar,dan opent deze niet en geeft dan aan dat er een foute file inzit.
Als ik dezelfde file download met de laptop,dan is er niets aan de hand.
Wie o wie kan mij uitleggen wat er mis is.
Op de pc staat Windows Vista 64bit en op de laptop Windows xp pro.
Ik gebruik op beide dezelfde explorer en een eset nod 32 antivirus programma.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan