Downloadsnelheid azureus vergroten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik download wel eens torrents via Azureus, maar die gaan meestal maar 10kb p/s ofzo, terwijl gewoon downloaden wel snel gaat. Ookal heeft hij veel seeders en is het gezichtje groen, veel sneller gaat het niet. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

download utorrent is!

www.utorrent.com

en dan op het kopje download klikken
Download utorrent 1.8

Staan je poorten trouwens open?

mvg

Met bittorent zit er weinig verschil in.. Gaat ook niet echt snel.. Soms net zo snel, soms ietsiepietsie sneller, maar dat is dan ook maar een paar kB.

maak van die cijfer 55106, het cijfer 50005 en dan oke

Nu je poorten in je firewall open zetten: ik ga ervan uit dat je XP gebruikt:

Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .

bij naam: Utorrent1

poortnummer: 50005

en dan TCP en dan oke

Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke

Nu herstart je je pc

En start je utorrent ( meestal duurt het 10 min voordat die groen word)

en zeg ff of alles gelukt is en dat alles het doet

Hij gaat nu rond de 100kb/s! Stuk sneller dus!! Bedankt!
Kan dit ook met Azureus? (daar zit de download al op 40 %, na een week, dus als hij daar ook sneller kan zou wel handig zijn ^^ )

ligt ook aan de seeders he,

download anders de nieuwe utorrent

www.utorrent.com
utorrent 1.8 moet je downloaden

als je hebt gedownload vul je de poortnummer weer 50005 in, of mischien staat dat er al

mvg

Het helpt niet echt.. Misschien heeft hij inderdaad te weinig seeders en teveel leechers.. Maar dan vind ik nog steeds dat het wel héél langzaam gaat..

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 322.2 KByte/sec

Had Azureus wel aan staan.

Hoe krijg ik die Ratio verhouding onderin ook op groen dan? :confused:
lakofsl.png

Je hebt de maximale download snelheid op 27Kb staan logisch dat hij dan niet sneller gaat.
Druk op die 27K en doe dan ongelimiteerd of rond de 200kb en dan steeds hoger.

ratio = hoeveel je deelt, maakt nie echt uit welke kleur ratio is. Het heeft geen betrekking voor de downloadsnelheid

mvg

Moet ik ook Blokkeer seeders die constant corrupte data verzenden aanvinken? (Is al aangevinkt)
En wat is een goede LUISTER POORT?

Ik heb hem ook geupdated, nu staat bij 'NAT ok.', 'Firewalled' ..

ik snap niet waarom je utorrent niet gebruikt, dit is zo ingewikkeld lijkt me. Bij utorrent hoef je maar 1 ding in te vullen voor optimale snelheid, en utorrent is de lichtste downloader voor je pc.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan