Downloadsnelheid Grabit op 0 kb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

mr calluci

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Hallo,

Ik heb nu ruim een jaar een abbonement bij tweaknews. Ik gebruik Grabit om te downloaden, en haal altijd een snelheid tussen de 800 en 1200 kb/s.
Sinds vandaag begon de snelheid op 222 en liep af tot 0 kb/s. En dat terwijl mijn internetverbinding nergens problemen mee heeft.

Als mijn abbonement verlopen is zou hij in een keer moeten stopen (lijkt mij) en niet langzaam terug moeten lopen, daarentegen wordt het abbonements geld via automatisch incasso voldaan.

Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Alvast bedankt voor de reactie.

Gr Thomas

Is dit maar met 1 nzb of met alle?
Het komt wel eens voor zo 1 op de 100 dat die naar 0 zakt , kan ook zijn dat de post te oud is en dat zelfs een payserver hem niet echt meer kan binnen halen.

Is dit maar met 1 nzb of met alle?
Het komt wel eens voor zo 1 op de 100 dat die naar 0 zakt , kan ook zijn dat de post te oud is en dat zelfs een payserver hem niet echt meer kan binnen halen.

Het is bij allemaal, ik let ook altijd op dat ik niet al te oude posts pak.

Maak de boel eens schoon met Ccleaner.
Ga tevens eens naar start, uitvoeren en type dan: ipconfig /flushdns

Ik had het ook laatst, na een schone installatie van windows deed alles het weer.. probeer je modem te resetten en anders even alle kabels opnieuw bevestigen!
Controleer ook of je poorten in je modem openstaan... dit kan door onbekende reden gereset zijn..zorg er ook voor dat je firewall hem doorlaat... Check de site van je internet provider, het kan zijn dat ze usenet geblokkeerd hebben ;)
-Ruben

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan