downloadsnelheid ineens erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Normaal download ik met grabit met een snelheid van rond de 1200 KB/sec tot gisteren normaal, en ineens keldert de snelheid naar maximaal 4 KB/sec tot zelfs niks.

Grabit opnieuw geinstalleerd maar de trage snelheid blijft en ik was alles kwijt.

Ik heb gelezen in een ander forum bij help mij dat meerdere mensen sinds vannacht dit probleem hebben o.a. bij Chello

Ik heb een speedtest gedaan en heb gewoon de normale snelheid. daar is niets mis mee het ligt aan grabit.

Hai, lijkt dat je een zeelandnet abbo hebt en dan kan het zijn dat je je maximale server limiet hebt gehaald (25gig). dan wordt er daarna met ongeveer 10kb 1kanaal gedownload.
Is dit zo dan ff wachten op je volgende periode.

Sorry hoor maar ik moet ff lachen. Dat kan niet. Ik mag 999.999 Mb per periode downloaden en ik zit op 6,1% vandaag dus ik kan nog wel even doorgaan dacht ik zo. Dus dat is het niet. Maar ik betaal ook € 49,= per maand.

Maar bedankt voor het meedenken.

Wat je zegt klopt. Dit geldt echter voor totale limiet dat het onbeperkt is. Het gebruik van de zeelandnet newsserver (een van de betere) wordt aan ieder abonnee een gebruik van 25 gig per periode toegestaan met maximale snelheid.
Het gebruik van de newsserver wordt ook apart vermeld in je dataverkeer overzicht.

downloadsnelheid te laag

Inderdaat sorry voor de vorige reactie. Ik wist dit niet. Ik had dit nooit zien staan. Ik kijk altijd naar mijn abonnement en daar staat het niet bij, echter nu zag ik een tabblad met data verkeer en daar stond dat ik 26000MB had gedownload en daarme de maximale 25.000 overschreden had en dus maar een lijn tegelijk kon downloaden tot 12 Januari. Dus weer wat bijgeleerd.

Ik zal dus tot 12 januarie alleen Bitcomet kunnen gebruiken en daarna kan ik grabit weer gebruiken. Is niet erg ik weet het nu. Probleem opgelost en bedankt voor d hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan