Downloadversneller

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingmar

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2001
Berichten
925
Ik zoek een gratis downloadversneller die werkt vanuit InternetExplorer (6). Heb wel een aantal gratis versnellers gevonden, maar daarbij moet je de url in het programma plakken, dat is me te omslachtig.

Eerder had ik FDA, die automatisch z'n werk deed als je vanuit IEplorer zijn werk deed (en automatisch opstartte met IE), maar de hinderlijke eigenschap had dat na elke download er in IE een werkbalk bijkwam, die je dan per keer weer weg moest klikken.

Wie weet te vinden wat ik zoek?

Alvast bedankt,

Ingmar
 
leechget 2004 is als beste getest in PCM en werkt goed vind k
 
Hij ZOEKT er een, dus ik denk dat ie een directe link nodig heeft ;)

Leechget is idd 1 van de besten. Ik gebruik em met mijn @Home breedband verbinding en ik download altijd games (demo's uiteraard :rolleyes::evil: ) met een (in mijn geval) minimum snelheid van 540 kbps. Dat schiet lekker op als je een flinke game (demo :rolleyes::evil: ) binnen haalt ;)

Dit is de link voor de website van Leechget 2004:
http://www.leechget.net/en

Het is gratis voor persoonlijk gebruik. Commercieel gebruik dient betaald te worden.

Succes :thumb:
 
Laatst bewerkt:
robin jij zegt dat je een game binnen haalt met leechget.
maar werkt dat ook als je bijv. met mirc een spel binnen haalt gaat hij dan ook uit van de hoogtse mogelijkheid.

en hoe download jij??
 
Wel een oude topic, maar toch reageer ik nog even. Is bekend of deze ook spyware meebrengt?
 
Leechget is gratis, clean (geen spy- of adware), en razend snel.

Leechget versneld het download proces van IE of Netscape/Mozilla, ligt er aan welke versie je download.

Ook kun je binnen je eigen computer Leechget gebruiken voor het kopieren van bestanden van de ene locatie naar de andere (lokaal dus). Daar heb ik echter geen ervaring mee, dat vind ik al snel zat gaan.

Op bovenstaande, engelse, pagina kan je Leechget 2004 downloaden (dit is geen oude versie ofzo, zo heet hij nu eenmaal). De website is Engels, maar het programma kan in het Nederlands geinstalleerd worden.

Bovendien, als je even niet Leechget wilt gebruiken voor je download, bijvoorbeeld bij een heeeel klein bestandje, dan klik je gewoon op "Gebruik Internet Explorer". Je raadt zelf wel wat ie dan doet ;):D


Om nog even op het op 1 na laatste bericht te reageren:
Leechget werkt dus NIET samen met mIRC of een ander download programma. Alleen met een browser (hetzij Internet browser en "Harddisk browser" (beter bekend als Windows Verkenner)).

Ik hoop dat ik iedereen hierbij voldoende geinformeerd heb! Succes ermee! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.

Robin.
 
Bedankt voor je informatie. Heb hem zojuist even geinstalleerd en gebruikt. Ziet er goed uit.
Bedankt Robin, voor je tip!
 
Graag gedaan ;) Daarvoor ben ik ook af en toe hier :D

Hoe meer vragen je stelt, hoe meer mensen je er later mee kunt helpen. Als je je echt in interesseert is het soms nog een hele kluif om op de hoogte te blijven van het laatste. Daarvoor heb ik dan soms hulp van mijn abonnement op Computer!Totaal, waar vaak zulke tooltjes als LeechGet o.i.d. in staan.

Leuk dat ik dan weer met mijn opgedane kennis daaruit anderen kan helpen!
 
@ Upsidaisy: de noodzaak is er nu niet meer zo. Maar onthoudt het voor mocht Leechget tegenvallen...

@Robin: Ja, zo vergaat het mij ook. Eerst hier een paar jaren alleen maar vragen gesteld en allerlei sites en computerblaadjes gelezen. Nu kan ik ook al af en toe anderen op weg helpen. Leuk hè!
 
Ik ben al uren een film aan het downloaden zonder aangegeven juiste duurtijd. Kan ik het downloaden onderbreken en het reeds gedownloade gedeelte opslaan? Hoe?
Ik wil wel achteraf een downloadversneller downloaden maar welke? Thx:love: :evil: :eek:
 
Als je het topic hebt gelezen lijkt me de keuze voor Leechget duidelijk.

Je moet echter wel opnieuw beginnen met film*pje* downloaden en je moet dat filmpje wel via een internet browser downloaden en niet met een torrent programma of een p2p programma. Daar werken DA's (download accellerators) niet mee.

Ik hoop dat ik je zo voldoende geinformeerd heb, succes ermee! Als er nog vragen zijn hoor ik die wel :thumb:
 
Kan ik het downloaden onderbreken en het gedownloade gedeelte bewaren? Thx:love: :evil: :eek:
 
Ligt er aan waar mee je aan het downloaden bent.
En al zóu je het kunnen bewaren, dan heb je er niets aan. Je kan het niet openen/lezen en je kan niet verder gaan met downloaden.

Óf geduldig zijn, óf opnieuw beginnen.

Waarmee ben je aan het downloaden?
 
Ik heb leechget 2005 nederlands geinstalleerd.
Hoe moet ik nu verder om bv een film versneld te downloaden?
Graag stap per stap! thx:love: :evil: :eek:
 
Ik heb een aantal keren een mislukte (bv. maar halve) download toch nog kunnen afspelen, gewoon door de extensie te veranderen in bv. mpg of mpeg (beetje uitproberen wat werkt).
Maar garantie heb je niet natuurlijk.

I.
 
Maar hoe werkt dat om te downloaden?
Ik sleep het pad naar "een nieuwe download toevoegen" Maar het moet het dan verder?????? Thx:love: :evil: :eek:
 
Het programma zelf gewoon negeren. In de tray laten zitten in rust.

Als je iets aanklikt in Internet Explorer gaat ie dat vanzelf toevoegen als een nieuwe download.
Lees voordat je hier gaat vragen ook ff de FAQ op http://www.leechget.net/en
 
Vertaling naar het nederlands? Thx
Op de links vind ik geen vraag en antwoorden!?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan